Kruste Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 Har i den senere tid fått en ulyd i forstilling venstre side, det er en klakkelyd når jeg kjører over fartsdumper kvasse kanter osv. Jekket opp bilen og fant fort ut at endeleddet på styrestaget var fullstendig utslitt så dette ble skiftet i dag, men har altså fremdeles en ulyd. Når bilen er oppjekket og jeg tar tak i øvre og nedre kant på hjulet kan jeg merke en liten slark, mange ledd og kuler på disse bilene så noen tips er sikker bra. Er ikke mer en 2 år siden forstillingen ble overhalt for 15 000 kr. Quote
Josruu Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 Hadde samme lyden som du beskriver ca på min s211 og der var det nedre stabstag kule som var slitt. Hvis du tar ei stor tang og klemmer på kula når bilen står på hjula og du får klemt den litt inn så er det slakk i den og den må byttes. Det var minimalt med slakk i kula på bilen min men etter å ha skiftet den så er klakkingen i vaskebrett og skarpe kanter borte. Quote
Kruste Posted July 15, 2014 Author Posted July 15, 2014 OK får sjekke denne, har skiftet den en gang før og det var et sant hel.... Quote
slippern Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 På W210en var det slakk på foringen nede på demperen som laget alt styret.. måtte ta av demperen for å finne slakken Quote
Kruste Posted July 15, 2014 Author Posted July 15, 2014 På W210en var det slakk på foringen nede på demperen som laget alt styret.. måtte ta av demperen for å finne slakken Har tenkt på denne foringen da mye av all "leamikken" i forstillingen er gaske nytt, tror jeg har kjørt maks 40 000 km siden mye ble skiftet. Quote
Recommended Posts