tlangset Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 Hei. Jeg har et ettermontert hengerfeste på en B 180 CDI, men jeg klarer ikke å finne sikringene for lyset. I hovedboksen under fotbrønn for passasjer er de ikke og den beskrivelsen som oversikten har gir ingen mening for de numerne har ikke feste for sikringer en gang. Noen som vet hvor jeg skal begynne å lete? Trond som er helt fersk her på forumet. Quote
tlangset Posted July 15, 2014 Author Posted July 15, 2014 Jeg kan legge til at i følge Autostern, hvor bilen ble kjøpt ny av forrige eier, så ble bilen levert originalt med hengerfeste montert i Tyskland. Jeg har snakket med mekaniker på Autostern og den informasjonen han har gir ingen mening. I flg han så skal sikring 36 og 58 gå til hengerfeste (hengermodulen over høyre bakhjul). Problemet er bare at jeg har ikke raden med sikringer fra 55 nummerert fra 55 og utover og på plass 36 er det ikke kobber til å dytte sikringen ned i. Fargekoden på tilførsel til hengermodulen stemmer heller ikke med hva mekaniker sier. På kontakt 3, pinne 6 i hengermodulen så har jeg strøm (styrestrøm tror jeg at det er) så den må jo den komme fra noe annet enn 36 som er riktig sikring i følge mekaniker. Jeg legger ved bilde av "sikringsboksen" som er plassert under fotbrønn på passasjersiden. HJELP. Trond, noe fortvilet over at MB klarer å lage et slikt system. Hvor er den tyske orden? Quote
Recommended Posts