Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skulle slå på aircon i varmen i dag, men det kommer varsellampe for radiator når jeg slår den på.

Airconen virket veldig bra for et par uker siden , å virker forsåvidt nå og utenom varsellampen.

Det er ikke for lite kjøleveske på radiator heller.

Varsellampen slukkes etter at ac er av å motor er startet på nytt

 

Er det noen som har opplevd dette før?

Tørr ikke å bruke den når det er sånn.

 

Takker for all hjelp jeg kan få:)

Er foresten en 220 cdi 1999.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...