Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

Er på utkikk etter en ny bil og har veldig lyst på en hvit C-klasse synes disse ser fine ut med panorama tak, kommet over noen biler på finn.no men jeg har ingen erfaring med Mercedes biler.

Så hva synes dere om bilen ? Er den dyr i forhold til at dette er en 2008 modell og er det noe man skal være ekstra obs på med disse bilene ?

Og hvor mye koster service på disse bilene ? 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49755838&searchclickthrough=true

Posted

I følge vegvesen.no har denne bilen 170HK. Er denne chippet?

A og B service er det nesten fastpris på. Det er alt det ekstra som kommer i tillegg. Denne har rundet 66.000km, og bør nå ta en automatgir service også.

Priser fra Bergsauto: Automatservice Inkluderer oljeskift, filter, pakning, prøvekjøring og evnt. justering 2 240,-

Tillegg for spyling av converter 480,-

MBEntusiast medlemmer har rabatt hos Bergsauto.

Posted

A og B service er det nesten fastpris på. Det er alt det ekstra som kommer i tillegg. Denne har rundet 66.000km, og bør nå ta en automatgir service også.

Priser fra Bergsauto: Automatservice Inkluderer oljeskift, filter, pakning, prøvekjøring og evnt. justering 2 240,-

Automatservice? Er dette inkludert i A eller B service, eller må man følge med på sånt selv?

Posted

Verkstedet skal melde ifra når det er tid for automatservice. Det er vel 60.000km eller hvert 4./5. år tror jeg.

Som så mye annet med bil, så kommer det "plutselig" :D

Posted

Hei

Til den summen kan du få noen til å finne bil med alt det utstyret du måtte nesten tenke deg.

Tror at med lit is i magen helt klart kan finne ei C-klasse sedan i 200 eller høyere til kr 330 eller litt mer

Posted

Bilen er nå solgt  :(

Så dere anbefaler heller å satse på en 2012 modell med facelift ?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49018075&searchclickthrough=true

denne har vel facelift? men den koster 400000,-  :?

Annbefaler deg å sjekke ut flere typer  :D Prøvekjør 200cdi og oppover å gjør deg et bilde av hva du har behov for. 200cdi holder lenge i vanlig trafikkbilde, alt over er hobby og ren fornøyelse ;-)

Posted

Automatservice? Er dette inkludert i A eller B service, eller må man følge med på sånt selv?

den skal skiftes en gang etter 50000 eller 3 år.. Det er tillegg... Har akkurat gjort det på min betalte 3000 på sandven
Posted

Tror jeg skal vente litt, jeg har satt meg en makspris på 350000,- veldig lyst på en hvit c-klasse i sedan med panorama, vet det er en trend med hvit bil om dagen, hvordan tror dere det vil være om 5-6 år om man da ønsker å selge ? 

Posted

Da har det blitt lagt ut en ny bil på finn, har dere noen synspunkter om denne ?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50044217&searchclickthrough=true

Evt noe jeg bør være obs på ? Utifra svar her på forumet så har jeg fått med meg at bilen trenger automatservice ved ca 60000 km, denne har gått 64000 km

Denne har ikke facelift  :(

Sidespeilene er byttet ut med sorte speil hus, synes ikke det ser pent ut.

Så lurer jeg på er dette en import bil ?

Posted

Hei

Dette er ikke Facelift utgaven nei og har ei 5-trinns girkasse

Den skal også inn på EU kontroll innen 01.01.15

Ellers så har den jo greit med utstyr synes jeg, men kanskje noe høy pris.

Posted

Hei

Dette er ikke Facelift utgaven nei og har ei 5-trinns girkasse

Den skal også inn på EU kontroll innen 01.01.15

Ellers så har den jo greit med utstyr synes jeg, men kanskje noe høy pris.

Tror dette er en av de gamle bilene til Holgersen

Posted

Hvor holder du til? Vet det sto en 220CDI stasjonsvogn, final edition AMG 4Matic med mye fint utstyr ny hos forhandler i Ski i Akershus! Prisen var lavere enn hva disse Finn.no bilene var mener jeg!