Jump to content

AMG delenummer

Guest 2609

Recommended Posts

av ren nyskjerrighet tok jeg tilfeldigvis turen innom hos en autorisert mercedes forhandler/verksted.. :D

der spurte jeg etter pris for div amg deler til c124 som jeg var interesert i.. :)

det viste seg at det eneste han hadde liggende inne på data-systemet sitt var fronfanger og sideskjørt, men prisen på dette hadde han ikke.. :( han begrunnet dette med at det sikkert ikke var solgt i norge på så mange år at det var slettet fra systemet for lenge siden.. :shock: er dette likt hos alle mercedes merkeforhandlere eller forskjellig fra sted til sted? hvordan går det an å skaffe det da hvist man trenger nytt på en org amg da? :-k

Jeg bare ringte Bertel O. Steen Autostern og bestillte sideskjørt derfra jeg. Ingen problemer overhodet. SOS biloppretting bestillte framfanger og bakfanger uten problemer...

Men dette er jo et par år siden, så det kan hende ting har forandret seg siden den gang.

hehe, okey... har ikke en org AMG. men har bare lyst til å gjøre bilen så AMG som mulig uten å sende den til tyskland da... litt whasted money å sende en 230ce til amg da.... da er det vel bedre å kjøpe en orginal liksom... :D Jeg kjøpte ett sett med 18" AMG felger som stammer fra en org amg som en kompis hadde for noen år siden.. AMG 3,2ce tror jeg den het, hvist jeg ikke er helt på bertur nå... jeg var helt forelska i den bilen! den bilen har nokk en stor del av æren for at jeg ble så mercefrelst... :D

før han kjøpte den bilen hadde han en lathund av en 300d der forbikjøringer måtte planlegges GODT.. da han kjørte hjem etter å ha kjøpt denne AMGen holdt han på å kjøre rett i ræva på en trailer under akselerasjonen i en forbikjøring da han "planla" på samme måte som med 300Den... :lol: