fanatic124 Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 Noen som har vært borti at klarlakken flasser på helt tilfeldige steder rundt om på en W211? Min er en 2002 modell, og jeg kan ikke se noen spor av at den skal ha vært omlakkert noen gang. Mulig å få noen slike skader dekket på garanti eller goodwill hos B.O.S. mon tro? Kan legge til at det ikke finnes noe servicehefte eller noe som helst til bilen... Quote
tommern57 Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 Du får ihvertfall ingen ting hvis du ikke spør, men jeg tipper de sier at du har for stort trykk på høytrykksspyleren din. Quote
Rudi Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 tja, en 02 modell er vel strengt tatt for gammel for det meste av kulanser uansett... Holder en knapp på at foranledningen til at klarlakken løsner er steinsprut, for så å løsne videre... Quote
fanatic124 Posted July 13, 2014 Author Posted July 13, 2014 Er vel kanskje ikke noe å hente nei. Er forøvrig ikke steinsprut som er årsaken. Det er bl.a. flasset nederst på a-stolpene der de går inn under forskjermene, så må være noe "feil" med klarlakken vil jeg tro...Virker jo litt merkelig ? Quote
Recommended Posts