Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg lurer på om noen har installert LED i tåkelysene? Er det noen som kan si meg hva slags led pære og hvor mye watt som vil være bra? Kom gjerne med linker da jeg er veldig usikker på hva som er bra og ikke... Også må det være canbus så jeg ikke får feilmeldingen. Dette gjelder en Mercedes e320 cdi syv 04 modell..

Takk for svar

image.jpg.013d057da27ebd7b7498552351daba92.jpg

Posted

Jeg har kjøpt led pærer på ebay, først ett sett som er på 7w og de lyser helt greit som kjørelys men har bestilt ett til på 30w. Kjøpte can bus feil fjerner hos bilxtra for 249 for paret, dette er den typen som kun blir lunken og ikke smelter hull i fangeren din.

De har også pærer der men de koster 495,- for paret og fra ebay koster samme pæra 250,- for settet.

Posted

Takk for svar og gode tips:D

Men er det hb4 pærer? Noen sier h11 og h1 så jeg blir forvirra:/ kan jo selvfølgelig se selv, men har ikke fått tid til å ta en titt.

Men det er lurt å gå for 30w? Det holder i massevis?:)

Den motstands ledningen, kan jeg stripse eksosband rundt det for å safe meg eller brenner den igjennom?