KJV Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Hei. Fikk levert bilen i slutten av mai og etter snart 2 mnd. er jeg like fornøyd som ved første dag! Kanskje akkurat derfor jeg er litt sen med bilder og denslags... Noen detaljer som muligens er verdt å vite om bilen; full AMG-pakke (innvendig/utvendig), Airmatic, Audio 20 og soltak istedetfor pano (sistnevnte har vi i begge bilene fra før, men aldri sett grunn til å hoppe i taket for likevel). Kort fortalt, meget fornøyd både på motorvei og ved (litt for) raske turer på øde, svingete veier. Prøvekjørte i våres en med sportsunderstell, men ble litt i hardeste laget, spesielt på grusveier o.l., og etter å ha kjørt med Airmatic i snart 2 mnd. er jeg på alle måter glad for valget. Vinduslistene (krom) på den nye W205 synes jeg ble litt for iøyenfallende, spesielt rundt bakdørene, så de ble foliert etpar uker etter levering. Pianolakken (midtkonsoll) falt heller ikke i smak hos meg under prøvekjøring, så jeg byttet til Ash Grey (?), noe som i mine øyne ser mye bedre ut og føles mye bedre også, hehe. Noen av de nevnte ting er vel en smakssak, men ville ihvertfall fortelle kort om mine egne prioriteringer. De av dere som venter på denne bilen, kan glede seg. Ønsker dere alle en flott sommerhelg! Quote
KJV Posted July 12, 2014 Author Posted July 12, 2014 ps...beklager å stille med skitten og støvete bil:-) Quote
ClasT Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Gratulerer med flott 205. Airmatic er tingen ja Quote
Guest alexanderst Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Flott og nydelig bil. Enig i at det treverket passet bedre enn pianolakken Quote
KJV Posted July 13, 2014 Author Posted July 13, 2014 Mange takk, allesammen! Clas: Tor Erik: har ikke sjekket dette, men skal sette meg inn i det snart. Eneste jeg kan si er at den ikke bruker mye, hehe...skal nok gi en ordentlig tilbakemelding etterhvert basert på faktiske målinger. Quote
Tor Erik Skaug Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 Har du 7 el 9 trinns automat? Fikk papirer fra fabrikken på fredag på bilen min å i 220 bluetec er det 9 trinns automat... Å den blir produsert 3.9.14 Quote
Megaoctane Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 Blir morsomt å høre hvordan 9 trinn oppfører seg kontra 7G. Quote
KJV Posted July 16, 2014 Author Posted July 16, 2014 Tor Erik, jeg har 7-trinns. Som Megaoctane sier; la oss få høre hvordan du liker den ettehvert. Quote
Tor Erik Skaug Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Tor Erik, jeg har 7-trinns. Som Megaoctane sier; la oss få høre hvordan du liker den ettehvert. Vil tro det er litt forskjell på 7 og 9...... Å jeg som har 5 no merker det nok veldig godt Quote
Recommended Posts