naitsirhc Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Hei Har en 2009 w204 med audio 20. Hvilke muligheter har jeg for å ettermontere slik at jeg får dab radio i bilen min? Har lest på litt forskjellige adaptere, og det virker slik at den enkleste av alle, er de som overføre signal via FM. Noen som har erfaringer med disse dab adapterne? Quote
Tor Erik Skaug Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Hør med Ulf på Oslo bilstero, dem har mange løsninger deriblant orginalt Quote
Hallgeir Helland Posted July 9, 2014 Posted July 9, 2014 Jeg har erfaring med et par-tre forskjellige, og mener at lyden blir best om man heller kan bruke AUX inngang (linjesignal altså) heller enn FM radiosignal. Men FM fungerer også. Quote
Tor Erik Skaug Posted July 9, 2014 Posted July 9, 2014 Jeg hvet ikke hvordan utgang det er best å bruke, er ettermontert orginal dab i min å det funker kjempebra, jeg kjører mye nordover til Trondheim å liker å ha god radiodekning Quote
Rolf Åge Posted July 10, 2014 Posted July 10, 2014 Har montert tiny audio c3 i vitoen min, meget fornøgd:) Den sender via fm og har innebygt bluetooth som fungerer både som handsfree og musikk avspilling. Quote
Eirik Tømmerås Posted July 10, 2014 Posted July 10, 2014 Har montert Media DAB fra radiobutikken.no i E-klassen og er godt fornøyd med enheten, men ikke med dekningen her Nord. Denne styres med knappene på rattet Quote
Recommended Posts