Jump to content

fineste grill w202

Guest joakim

Recommended Posts

Ingen problem, bare ta ut original innsatsen i rammen og sett inn den nye. skal passe rett inn hvis den er av god kvalitet :P

Er ikke alt MB lager av "god" kvalitet da  :?

Ikke alle som kjøper orginale griller da. Å da er passformen så som så.Man får som regel det man betaler for..

Men grill er vel ikke det værste man kan kjøpe uorginalt.

Om dere finner en original avantgardegrill til 202 er dere flinke. Det finnes nemlig ikke. Det nærmeste du kommer er en S600-grill fra 140-serien som er tilpasset ved å skære den til. Og det er det ikke MB som gjør! De Autotrio solgte når jeg kjøpte min var fra S600, og det er ca fire år siden! Som akan sier så er det bare og ta ut den gamle innsatsen og sette i den nye. Kan være litt trangt, men alle som har fiklet litt med Lego når de var små, fikser dette.

• 2 weeks later...

Er ganske sikker på (90%) at du får avantgarde grill som rekvisita til w202 hos BOS.... Har sett gjennom de katalogene ein del ganger og meine eg har sett d, men som sakt bare 90% sikker.....

Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby. Det nærmeste man kommer original er en W140 S600 grill som er modifisert. Men som Charlie er inne på så fåes disse grillene som uoriginale til en langt hyggeligere pris. Men Luxusline er langt fra rimeligst...

Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby. Det nærmeste man kommer original er en W140 S600 grill som er modifisert. Men som Charlie er inne på så fåes disse grillene som uoriginale til en langt hyggeligere pris. Men Luxusline er langt fra rimeligst...

E fullt klar over at w202 aldri ble levert som avantgarde, men du får ting som ikke blir levert med bilene som rekvisita... som f.eks. alu innstignings lister til w124... men om d e de 90% eller 10% som e rett, finne eg ud i mårå.... men prisen e nok dyrere enn Charlie uansett....

Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby.

D va nok mine 90% som gikk av med seieren.... For delenr. på original w202 avantgarde grill er B6 688 0127 og prisen er 2637,50 m/moms., så billig er den ikke... Men du får hvis du vil...

Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby.

D va nok mine 90% som gikk av med seieren.... For delenr. på original w202 avantgarde grill er B6 688 0127 og prisen er 2637,50 m/moms., så billig er den ikke... Men du får hvis du vil...

:oops:

Men du er sikker på at dette ikke er en tilpasset 600-grill?

:oops:

Men du er sikker på at dette ikke er en tilpasset 600-grill?

D sto ikke noe om d, bare at an va laget for w202....