Guest joakim Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 hvem lager den fineste grillen til w202?? mvh joakim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 230cedavid Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 avantgardegrill er den fineste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Helt enig... Er det mulig å hive en Avant grill på en Elegance ??? uten alt for mye fixing ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2332 Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Ingen problem, bare ta ut original innsatsen i rammen og sett inn den nye. skal passe rett inn hvis den er av god kvalitet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Ingen problem, bare ta ut original innsatsen i rammen og sett inn den nye. skal passe rett inn hvis den er av god kvalitet Er ikke alt MB lager av "god" kvalitet da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Ingen problem, bare ta ut original innsatsen i rammen og sett inn den nye. skal passe rett inn hvis den er av god kvalitet Er ikke alt MB lager av "god" kvalitet da Ikke alle som kjøper orginale griller da. Å da er passformen så som så.Man får som regel det man betaler for.. Men grill er vel ikke det værste man kan kjøpe uorginalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Om dere finner en original avantgardegrill til 202 er dere flinke. Det finnes nemlig ikke. Det nærmeste du kommer er en S600-grill fra 140-serien som er tilpasset ved å skære den til. Og det er det ikke MB som gjør! De Autotrio solgte når jeg kjøpte min var fra S600, og det er ca fire år siden! Som akan sier så er det bare og ta ut den gamle innsatsen og sette i den nye. Kan være litt trangt, men alle som har fiklet litt med Lego når de var små, fikser dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Så eneste stedet som selger dette er da Autotrio eller finnes det andre ?? Som selger avant griller lagd for 202, og ikke S600 som er tilpasset ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Som selger avant griller lagd for 202, og ikke S600 som er tilpasset ? Det er nettopp en S600 type grill du vil ha. Det er det vi i dag kaller avantgardegrill. En tilpasset S600 grill er et godt alternativ siden det er en orginal MB del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Dette blir jo bare viss-vas-svar.. Send meg en PM Mr. online, så skal jeg ordne en slik "Avantgarde-grill" innsats som "alle" de andre W202ene kjører med. Dette er verdens minste problem å montere, og koster ikke så mye heller!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Er ganske sikker på (90%) at du får avantgarde grill som rekvisita til w202 hos BOS.... Har sett gjennom de katalogene ein del ganger og meine eg har sett d, men som sakt bare 90% sikker..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Er ganske sikker på (90%) at du får avantgarde grill som rekvisita til w202 hos BOS.... Har sett gjennom de katalogene ein del ganger og meine eg har sett d, men som sakt bare 90% sikker..... Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby. Det nærmeste man kommer original er en W140 S600 grill som er modifisert. Men som Charlie er inne på så fåes disse grillene som uoriginale til en langt hyggeligere pris. Men Luxusline er langt fra rimeligst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Hvor får du slike griller til W202 for mindre enn 950,- INKL. mva, da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 skulle til å si det..... andre priser jeg har fått har vært ca 1500-1800 kr... Så dem ække akkurat veldig dyre.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby. Det nærmeste man kommer original er en W140 S600 grill som er modifisert. Men som Charlie er inne på så fåes disse grillene som uoriginale til en langt hyggeligere pris. Men Luxusline er langt fra rimeligst... E fullt klar over at w202 aldri ble levert som avantgarde, men du får ting som ikke blir levert med bilene som rekvisita... som f.eks. alu innstignings lister til w124... men om d e de 90% eller 10% som e rett, finne eg ud i mårå.... men prisen e nok dyrere enn Charlie uansett.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Hvor får du slike griller til W202 for mindre enn 950,- INKL. mva, da? Så de har endelig satt ned prisene sine. Beklager, det hadde jeg ikke fått med meg. Men det var på høy tid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Hvor får du slike griller til W202 for mindre enn 950,- INKL. mva, da? ehem.. HER I tillegg har medlemmer i MBE 10% rabatt. (mer om dette kommer). Det skulle bli 764,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 I tillegg har medlemmer i MBE 10% rabatt. (mer om dette kommer). Det skulle bli 764,- Hør for sikkerhets skyld med Simen om hva prisen er. Avtalen er ikke underskrevet enda, men den er rett rundt hjørnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stjerneservice Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Neida men dere skal få den grillen til den prisen, avtalen blir nok formailsert i løpet av uken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby. D va nok mine 90% som gikk av med seieren.... For delenr. på original w202 avantgarde grill er B6 688 0127 og prisen er 2637,50 m/moms., så billig er den ikke... Men du får hvis du vil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby. D va nok mine 90% som gikk av med seieren.... For delenr. på original w202 avantgarde grill er B6 688 0127 og prisen er 2637,50 m/moms., så billig er den ikke... Men du får hvis du vil... Men du er sikker på at dette ikke er en tilpasset 600-grill? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Noen som da vet hva forskjellen på 202 880 0083 U AVA AE til 1199 og 202 888 0323 U AVA AE til 849 er ???? ser jo fargeforskjell osv, men bildene er jo mildt sagt dårlige og ikke så lett å gjette seg til det heller.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 202 880 0083 U AVA AE er komplett grill 202 888 0323 U AVA AE er kun innsatsen (uten kromramme) Såvidt jeg kan se..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 Da er det nok de 10% som vinner. 202 har aldri blitt levert som Avantgarde, ergo så har ikke Mercedes-Benz noen original Avantgardegrill å tilby. D va nok mine 90% som gikk av med seieren.... For delenr. på original w202 avantgarde grill er B6 688 0127 og prisen er 2637,50 m/moms., så billig er den ikke... Men du får hvis du vil... Men du er sikker på at dette ikke er en tilpasset 600-grill? D sto ikke noe om d, bare at an va laget for w202.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts