Walter Strandvik Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Om vi ikke ernpå ferie enda, så sku vi ha hat dt treff snart kanskje?
Grasto Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 Jeg reiser til Danmark på torsdag og blir borte til neste fredag. Så må bli etter det for min del
Solbakken Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 Er med hvilken som helst dag jeg, utenom 25.juli, da er det bort en tur..
SigurdB Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Hva med kaffe på Skibladner brygga på Gjøvik 7 August kl 1800?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now