Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg er på jakt etter spacere som passer foraksel (VA/FA) på W211 i 10mm eller 12mm tykkelse (per side). Det er viktig at de har sentreringskant.

PM eller kontakt meg på 916 11 629 hvis du har noe for salg/bytte.

Posted

Har sjekket litt overalt...ingen har spacere som går over den kanten til hjullageret... Eneste løsningen jeg fant var å slipe bort kanten..da går spacern fint over :)

Posted

Takk for bilder Tonny, men jeg tror de kun passer på bakaksel på grunn av det lange navet foran.

Det finnes såvidt jeg har funnet ut tre forskjellige løsninger;

- Uten noen form for sentrering

- Med en liten (og tynn) sentreringskant

- Med innebygget nav-kopp

Jeg trenger forøvrig fortsatt noen slike - ingen som har liggende, eller vet om noen som har på lager? 12mm kan også funke.

Posted

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt vanlig spacere og heller pussa litt på kanten på navkoppen...

Navkoppen har ikke (nevneverdig i hvertfall) større diameter enn selve nav-røret eller hva man skal kalle det, men det er tydeligvis litt konisk - tok av de universelle spacerne i dag og testet, og da var bilen helt fin.. Var innom et par steder og spurte om de hadde noe passende, men nope, sånt får man tydeligvis ikke tak i uten å bestille..

Posted

Kanten på min e klasse på navkoppene er betraktelig større faktisk... og det er der spacerne butter..skal slipe mine når jeg får tid så jeg får på spacere foran igjen :)

• 1 month later...