Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har testet dette? Kraft Automotive?

http://www.ebay.co.uk/itm/REAR-SUSPENSION-CONTROL-ARMS-ARM-SET-KIT-MERCEDES-190-W202-S202-W210-C-E-CLASS-/181177180044?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a2f005f8c

124'n styrer litt med bakenden når jeg går av/på gassen, og det irriterer...

Vurderte først å bare bytte spissingstagene og det store torque-staget som går framover, men det blir jo mye dyrere å kjøpe kun dem enn hele dette kit'et...?

Dette er jo en bil jeg ikke planlegger å kjøre langt og lengre enn langt - hva kan jeg forvente av kvalitet fra Kraft Automotive - passformproblematikk eller bare kortere levetid?

Posted

min bror kjøpte på 3skruer.no å de virket da greie.

Hadde sikkert hatt gått av å fått ett malingsstrøk før de ble montert da,men det gjør egentlig det meste.

hvor holdbare de er er umulig å vite sånn med en gang,men mener det var noe garanti ute å gikk på de.

Posted

Vil anbefale å kjøpe eit sett i frå "Lemförder", det er OEM produsent, og sikkert litt meir holdbart enn dei ukjente. Kosta ca. 1700,- på Tysk Ebay. Visst du vil ha en bakende som er heilt i orden, så vil det absolutt vere ein fordel å få bytta traversforingane, rekna med at dei med er godt sletne..  :)