Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg er gammelt medlem her men har vært vekke en stund å fant ut at spm mitt ikke var lett å få svar på så tenkte kanskje noen her hadde svaret :)

Jeg har en 1999 W220 S-klasse 500L som jeg ønsker å oppgradere litt .

Jeg har sett på felger i 20"x9,5 front og 20"x10 bak men sliter med å finne ut det optimale setup for dette .

Ettersom jeg har slitt med subbing i skjermene ved tidligere felger så gav jeg litt opp.

Ønsker helst å slippe spacere men vet at dette går utover lippen på felgene .

Orginal ET er 44 front og 46 Bak etter det jeg har funnet hos BOS.

Hvor mye kan jeg gå ned med tanke på subbing osv . Har fått tilbud på 245-35-20 forran og 275-30-20 bak.

Hvordan vil dette fungere?? tanker ideer taes imot med takk ???

Lurer også på dette . Ved senk altså montering av forlengede armer på airmatic sensorer hvordan vil dette fungere i forhold til at bilen senker seg i større hastigheter ? hvordan vil det bli med subbing ? Noen erfaringer ?

Så siste spm . Hvor kan man kjøpe deler i samme stil som de fører hos MBSCA shopen ? Tør ikke kjøpe noe fra disse ettersom mye dårlige rykter på nett osv . Trenger tips som er spesifisert eks hvilke Ebay butikker osv nettbutikker . :) :) Tenker på AMG fanger til 03-06 modellen osv

Takker på forhånd for alle svar og tanker/ ideer .

IMG_1180.thumb.JPG.fa85445f7eca93021f972933db7f0c60.JPG