Dani mb Posted September 11, 2015 Author Posted September 11, 2015 Mens vi glemmer oss bort på hvordan sedan og stasjonsvognen vil se ut, så er det noen som gleder seg til å kjøre denne! M for Maybach Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2015 Posted September 11, 2015 Se der ja. Skikkelig like dem blir i selve formen. Dem kan jo snart kalles Smal, Medium, Large og xl snart? Quote
Dani mb Posted October 10, 2015 Author Posted October 10, 2015 Men hva synes folk om interiøret til denne da? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 10, 2015 Posted October 10, 2015 Men hva synes folk om interiøret til denne da? Det var uvant med den "gangstercapsen" i dash`n der, men ellers ser den svært så flott ut Quote
Dani mb Posted October 15, 2015 Author Posted October 15, 2015 Men hva synes folk om interiøret til denne da? Det var uvant med den "gangstercapsen" i dash`n der, men ellers ser den svært så flott ut Ja, veldig uvant! Ser litt rar ut fra denne vinkelen Men kanskje blir fin til slutt Quote
Guest alexanderst Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Dette blir for likt C-klassen for min del, så da blir det nok en brukt W222 om 5 år. Quote
Megaoctane Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 også usikker. kanskje det blir en C klasse stasjonsvogn istedet. Faceliften er nok på vei når min leasing går ut... Kanskje lexus eller volvo.... Tiden will tell.. Quote
ClasT Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Kjiipt hvis E-klassen mister sitt særpreg. 3 modeller som ser kliss like ut...Ikke bra! Quote
Marevan Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Enig. Jeg er litt skuffet over design på MB i det siste. Hva skjedde med det litt gubbete preget? Er jo snart lik Mazda. Quote
Megaoctane Posted October 16, 2015 Posted October 16, 2015 Grillen og stjerna på panseret må komme tilbake og bli der uansett hvilken utstyr versjon man velger. Quote
ClasT Posted October 16, 2015 Posted October 16, 2015 Ja, helt enig. Tilbake med gubbe preget. På Audi og BMW skal en være god kjenner for å se forskjell om det er en A6/8 el 3/5-serie. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 16, 2015 Posted October 16, 2015 Så så gutter! må jeg minne om at man så visse likheter før også! Quote
Dani mb Posted October 18, 2015 Author Posted October 18, 2015 Så så gutter! må jeg minne om at man så visse likheter før også! Da tenker vi likt Syver Quote
Dani mb Posted October 18, 2015 Author Posted October 18, 2015 De beste bildene uten kamo, eller uten noe som helst ting som jeg kan finne nå :P Nå er de i gang med å lage Allroad versjon av den nye E klassen! Den vil hete X213 og kommer i stasjonsvogn, akkurat som A6 Quote
Dani mb Posted November 7, 2015 Author Posted November 7, 2015 Interiøret er fint!! Like setene godt Quote
Dani mb Posted November 7, 2015 Author Posted November 7, 2015 Skal vi tro på disse bildene? :D Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Interiøret er fint!! Like setene godt Det var vel litt på tide med litt fine seter? Synes designet på setene har hengt litt etter i utviklingen generelt sett. Liker også høyttaler deksler i aluminium med små hull. Får litt følelsen av stilen til noe av 80- tidlig 90 talls stereoanlegg egentlig Det ser svært delikat ut. Rent med flott design. Blir kanskje litt feil å sammenligne med dette, men det ser veldig bra ut med aluminium Quote
Inge k Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 Var i Stuttgart nå i høst,der var det ikke lett å se noen forskjell på bilene,det var mange multi cars enten dem var store eller små så var karosseriet like Quote
tommern57 Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 Det instrumentpanelet var virkelig fint. Er det innebygd playstation også? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 Var i Stuttgart nå i høst,der var det ikke lett å se noen forskjell på bilene,det var mange multi cars enten dem var store eller små så var karosseriet like Det er faktisk noe av det smarteste Mercedes-Benz har gjort. Kjøpegruppen på enkelte modeller har også sunket med opptil 20 år. Det er jo en drøm for konsernet. Modellene ser like ut, og har et design som treffer flere kjøpegrupper i flere prisklasser. Quote
MB JON Posted November 10, 2015 Posted November 10, 2015 Ser jo bra ut dette - håper virkelig at E får 'innebygd' skjerm for Navi/radio slik som vist og ikke en løs ipad som de andre modellene etterhvert har. Quote
Dani mb Posted November 17, 2015 Author Posted November 17, 2015 Interiøret er fint!! Like setene godt Det var vel litt på tide med litt fine seter? Synes designet på setene har hengt litt etter i utviklingen generelt sett. Liker også høyttaler deksler i aluminium med små hull. Får litt følelsen av stilen til noe av 80- tidlig 90 talls stereoanlegg egentlig Det ser svært delikat ut. Rent med flott design. Blir kanskje litt feil å sammenligne med dette, men det ser veldig bra ut med aluminium Ja! Jeg kjenner meg igjen her ja :lol: Quote
Recommended Posts