Guest alexanderst Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 DETTE BLIR SÅ BRA. Håper bare den ikke blir så alt for lik S og C-klassen. Må jo se litt forskjell på de også. Vet hva jeg skal bruke studielånet på hehe <3 Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Sånn i forbifarten, må man av og til se et par ganger hva det er ja, så enig i den at det kanskje bør være noe å sette fingrene på i forskjell til dem andre, men linjene er en fulltreffer Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Er bildet av hva som forventes av våre nysgjerrige tilhengere, og videoen av faktiske resultat? Quote
Megaoctane Posted July 19, 2015 Posted July 19, 2015 Bildet neders er hentet fra videoen der de har prøvd å tegne bilen. Men siden videoene som Mercedes selv har publisert for å vise at bilen parkerer seg selv etc er bare med AMG/avantgarde styling. Fakta vet vi ikke før i januar. Premiere i mars. De første kunde bilene kommer juni 2016. Quote
Megaoctane Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Dårlig bilde, men mest sannsynlig the real deal. Quote
Guest alexanderst Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 S-klassen, C-klassen og E-klassen har blitt for lik. Har ingeniørene mistet grepet? Quote
Megaoctane Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Har nok sammenheng med at de ønsker så få ulike plattformer som mulig og så mange like deler som mulig. E klassen vil være litt større enn C klassen, litt mindre enn S klassen. Hvorfor gjøre ting ulikt og vanskelig for seg selv når ikke konkurrentene gjør det. Se Audi A4, A6, A8 og BMW 3,5,7. Det er ikke ingeniørene som drar skuta lenger i noen bedrifter i hele verden. I dagens samfunn der penger betyr absolutt alt, er det finansavdelingen som ene og alene bestemmer hva man skal få lov til å gjøre. Quote
Guest alexanderst Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Har nok sammenheng med at de ønsker så få ulike plattformer som mulig og så mange like deler som mulig. E klassen vil være litt større enn C klassen, litt mindre enn S klassen. Hvorfor gjøre ting ulikt og vanskelig for seg selv når ikke konkurrentene gjør det. Se Audi A4, A6, A8 og BMW 3,5,7. Det er ikke ingeniørene som drar skuta lenger i noen bedrifter i hele verden. I dagens samfunn der penger betyr absolutt alt, er det finansavdelingen som ene og alene bestemmer hva man skal få lov til å gjøre. Veldig godt svar dette mister. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Alle disse har vel vært like hele tiden? Se bare på 80 talls bilene. Det er nesten samme grill på alle sammen der også Mange av dem samme bryterene inni bilene etc etc, det meste blir brukt omhverandre. Synes ikke det gjør noe at dem ligner hverandre i designet. Er jo kjempefine biler Quote
Megaoctane Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Dette lover godt for kommende E klasse med tanke på pris på hybriden: http://www.dinside.no/934241/vi-har-kjort-mercedes-benz-glc-350-e Dinside erfarer imidlertid, takket være flere sammenfallende kilder i forhandlernettet, at prisen vil bli oppsiktsvekkende lav: Faktisk ned i under 560.000 kroner , noe som i praksis burde gi en pris ut til kunde på 570 – 580.000 kroner. For at ytelsene er noe å skryte av, er det ingen tvil om. Hva sies om 320 hestekrefter, 560 newtonmeter og 0-100 på 5,9 sekunder? GLC 220 d 4matic koster i dag 594.900kr med 170HK. Ergo bilen vil bli billigere enn hva en 220 GLC koster. Hvis man kan sammenligne direkte med E klasse, vil en hybriid E350e trolig komme på samme pris som en E220 CDI på 170HK. Håper de presser ut 320HK i E klassen også Quote
Dani mb Posted August 5, 2015 Author Posted August 5, 2015 Et glimt av hvordan E63 S vil se ut! Ut i fra hva sjefen for AMG, Tobias Moers sier så kan det være et hint at disse kommer kun i awd såkalt 4 MATIC. Det er vist at de er raskere på bane! Quote
MB JON Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Og håper virkelig at de kommer med 4-Matic snart på hybriden også. Quote
Dani mb Posted August 6, 2015 Author Posted August 6, 2015 Og håper virkelig at de kommer med 4-Matic snart på hybriden også. Om noen år til Quote
Megaoctane Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 Lyktene er de nye E klasse lyktene. Men bilen kommer nok ikke til å skille seg kraftig fra en C klasse. En 4-5 cm bredere og 15cm lenger antar jeg. Da beholdes samme størrelsesforhold som i dag Quote
Dani mb Posted August 7, 2015 Author Posted August 7, 2015 Det er bare in innbinding på hvordan E'en vil se ut Den nye E63 AMG motoren vil yte nesten 600 hester, noe som er MER enn det er på samme motor i den nye C63'en. Her kjemper de om å gi en ultimat E klasse... Legg merke på panseret til disse E klassene! Den ene er en vanlig E og den andre E63. På vanlig E klasse vil panseret ligne mye på C og S klasse der linjene til panseret treffer lyktene, mens på E63 AMG tyder på noe annet Spennende! Quote
Megaoctane Posted August 7, 2015 Posted August 7, 2015 Aldri lagt merke til den forskjellen. Den øverste ser bedre ut dog synes jeg. Quote
Guest alexanderst Posted September 10, 2015 Posted September 10, 2015 http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/09/erlkoenig-premiere-e-klasse-t-modell-s205-erstmals-unterwegs/ Quote
Megaoctane Posted September 10, 2015 Posted September 10, 2015 se der ja... ligner mye på C klasse. Quote
Guest alexanderst Posted September 10, 2015 Posted September 10, 2015 se der ja... ligner mye på C klasse. Skremmende lik ja.. Se baklysene på S213, helt lik S205 i mine øyne.. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 11, 2015 Posted September 11, 2015 Blir kalt T-modell fremdeles ja Quote
Dani mb Posted September 11, 2015 Author Posted September 11, 2015 Blir kalt T-modell fremdeles ja Det er jo bra Quote
Guest alexanderst Posted September 11, 2015 Posted September 11, 2015 Blir kalt T-modell fremdeles ja Noe av det gode gamle må de jo beholde Syver Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.