Jump to content

DEN NYE E KLASSEN ER HER NÅ....Ny Mercedes-Benz W213....

Recommended Posts

• Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jeg gleder meg veldig til å se hvordan W213 blir når den er ferdig. Jeg krysser fingrene for at den får et skikkelig kofferlokk i sedanutførelse og ikke en liten stuss slik som C-klassen.

• 3 weeks later...
Posted

Her er bilen på veien:

Interiørbilder. En blanding av C klasse og S klasse. Med ganske stor mediaskjerm, som ser ut til å være bygd inn i dashbordet som på S klasse.

2017-Mercedes-Benz-E-Class-CSP6_zps5251b6cc.jpg

9dbcfa278214757b4942311f5668c355_zps4a916945.jpg

3991a9dd517bd7b66c6c7973d29e1b2c_zpsbeebc268.jpg

Posted

Kommer jo stadig oppdatering på nye biler som kommer i fremtiden, Jeg får ikke bestemt meg for hvor lenge jeg skal vente før jeg kjøper nytt.

Hei Lars U.

Akkurat som med elektronikk, vil man ha det siste nye, får man aldri kjøpt noe.

Du får nok bare bestemme deg, og handle den.

Posted

nei, det blir nok ikke E-klasse, men CLA Shooting Brake eller C-klasse s205 står nok langt opp på min ønskeliste for 2015.

CLA Shooting Brake ser grei ut ja, kunne tenke meg en sånn selv om en tid.

Posted

CLA Shooting Brake er vel lengre en 204 og kortere enn 205 så vidt jeg vet.

men det må bli med 4 MATIC

Noen formening om pris?

10-15.000,- over CLA sedan kanskje

• 1 month later...
  • 5 months later...
Guest alexanderst
Posted

Ny tegning fra AutoBild.

Klassisk grill med AMG styling - håper dette blir fasiten.

image_zps3db4b862.jpg

:tongue7: Venter og venter. :tongue7: Kunne ikke vært mer enig Megaoctane, W213 har jeg bestemt skal bli min neste bil om den blir slik.. Skal til Oslo i neste uke (skal være en ukes tid), hadde vært morsomt å tatt en titt på C-klassen din da. :)

Posted

Ingen problem. kan godt møtes.

The new E-Class sedan will premiere at NAIAS in January 2016 in Detroit, judging by the currently spotted cautious and well camouflaged prototypes.

Recent photos of the E-Class 213 series prototypes show little New. The 4-eyed-face of the E-Class continues in the series, but is now grouped under a glass. The 55 mm longer cars of the E-Class has shorter overhangs on a longer wheelbase, the optics adheres partly to the C-Class and S-Class. Wheels up to 20" will be offered.

The interior of the E-Class receives two large 12.3 inch screens, and 3 different display designs can be freely selected. Below the righthand display are four round nozzles on the center console, like in the current S-Class, and a new, flatter touchpad without rotary pushbutton.

Kilde: MB Passion

Erlkoenig-Mercedes-E-Klasse-fotoshowBigImage-6351994e-850520.jpg

Erlkoenig-Mercedes-E-Klasse-fotoshowBigImage-d83e1158-829426.jpg

Mercedes-E-Klasse-T-Modell-Heckansicht-fotoshowBigImage-be425cee-775732.jpg

Mercedes-E-Klasse-Heckansicht-fotoshowBigImage-dc58dc73-775730.jpg

Guest alexanderst
Posted

"The interior of the E-Class receives two large 12.3 inch screens, and 3 different display designs can be freely selected"

Betyr dette at det blir digitalt speedometer og turteller? Siden det nevnes to skjermer? :)

Posted

Ja. Bildet viser at de skal kjøre S klasse stil på speedo. Skulle ønske de hadde vist fullverdige kart etc i selve speedoen slik Audi og Tesla gjør, isteden for bare pilene.

• 3 weeks later...