Freebird Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 Jeg gleder meg veldig til å se hvordan W213 blir når den er ferdig. Jeg krysser fingrene for at den får et skikkelig kofferlokk i sedanutførelse og ikke en liten stuss slik som C-klassen. Quote
Megaoctane Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 Har lest et sted - rykter selvfølgelig - at 213 kommer til å bli større enn i dag, særlig innvendig, for å skille seg fra C klassen. Quote
Megaoctane Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 Her er bilen på veien: Interiørbilder. En blanding av C klasse og S klasse. Med ganske stor mediaskjerm, som ser ut til å være bygd inn i dashbordet som på S klasse. Quote
Lars U. Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 Kommer jo stadig oppdatering på nye biler som kommer i fremtiden, Jeg får ikke bestemt meg for hvor lenge jeg skal vente før jeg kjøper nytt. Quote
Megaoctane Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 Hadde håpet at speedometeret ble digitalt i 213 slik det er i nye S klasse. Men fortsatt god tid før bilen blir lansert. Quote
Toalmar Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 Kommer jo stadig oppdatering på nye biler som kommer i fremtiden, Jeg får ikke bestemt meg for hvor lenge jeg skal vente før jeg kjøper nytt. Hei Lars U. Akkurat som med elektronikk, vil man ha det siste nye, får man aldri kjøpt noe. Du får nok bare bestemme deg, og handle den. Quote
Lars U. Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 nei, det blir nok ikke E-klasse, men CLA Shooting Brake eller C-klasse s205 står nok langt opp på min ønskeliste for 2015. Quote
Toalmar Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 nei, det blir nok ikke E-klasse, men CLA Shooting Brake eller C-klasse s205 står nok langt opp på min ønskeliste for 2015. CLA Shooting Brake ser grei ut ja, kunne tenke meg en sånn selv om en tid. Quote
Lars U. Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 CLA Shooting Brake er vel lengre en 204 og kortere enn 205 så vidt jeg vet. men det må bli med 4 MATIC Quote
Toalmar Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 CLA Shooting Brake er vel lengre en 204 og kortere enn 205 så vidt jeg vet. men det må bli med 4 MATIC Noen formening om pris? Quote
Guest alexanderst Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 Denne har jeg store forhåpninger til... Quote
Lars U. Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 CLA Shooting Brake er vel lengre en 204 og kortere enn 205 så vidt jeg vet. men det må bli med 4 MATIC Noen formening om pris? 10-15.000,- over CLA sedan kanskje Quote
Freebird Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Artikkel på VG.no og Bilnorge.no i dag: http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/her-er-neste-mercedes-e-klasse/a/23350110/ http://bilnorge.no/artikkel.php?aid=43248 Quote
Megaoctane Posted January 8, 2015 Posted January 8, 2015 Ny tegning fra AutoBild. Klassisk grill med AMG styling - håper dette blir fasiten. Quote
Guest alexanderst Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Ny tegning fra AutoBild. Klassisk grill med AMG styling - håper dette blir fasiten. Venter og venter. Kunne ikke vært mer enig Megaoctane, W213 har jeg bestemt skal bli min neste bil om den blir slik.. Skal til Oslo i neste uke (skal være en ukes tid), hadde vært morsomt å tatt en titt på C-klassen din da. Quote
Megaoctane Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Ingen problem. kan godt møtes. The new E-Class sedan will premiere at NAIAS in January 2016 in Detroit, judging by the currently spotted cautious and well camouflaged prototypes. Recent photos of the E-Class 213 series prototypes show little New. The 4-eyed-face of the E-Class continues in the series, but is now grouped under a glass. The 55 mm longer cars of the E-Class has shorter overhangs on a longer wheelbase, the optics adheres partly to the C-Class and S-Class. Wheels up to 20" will be offered. The interior of the E-Class receives two large 12.3 inch screens, and 3 different display designs can be freely selected. Below the righthand display are four round nozzles on the center console, like in the current S-Class, and a new, flatter touchpad without rotary pushbutton. Kilde: MB Passion Quote
Guest alexanderst Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 "The interior of the E-Class receives two large 12.3 inch screens, and 3 different display designs can be freely selected" Betyr dette at det blir digitalt speedometer og turteller? Siden det nevnes to skjermer? Quote
Megaoctane Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Ja. Bildet viser at de skal kjøre S klasse stil på speedo. Skulle ønske de hadde vist fullverdige kart etc i selve speedoen slik Audi og Tesla gjør, isteden for bare pilene. Quote
Megaoctane Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 da har mercedes sluppet masse nyheter for W213. bilen parkerer seg selv, og det styres fra telefonen. video lansert: Quote
ClasT Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Se her ja..dette blir snadder. Venter spent på denne Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ser ut som det blir en fin s-klasse stuk på den der. Men det der parkeringsopplegget, så bare ut som om det tok en masse ekstra tid eller? Quote
Megaoctane Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 at de viser frem parkeringen med kamuflert bil, er vel rett og slett som et motsvar til BMW 7 serien... Quote
Recommended Posts