Thomas190 Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Bil; S210 E320T 2000 mod - km 240.000 Har en litt ekkel ulyd fra muligens bakstilling høyre side. Høres ut som metall mot metall. Den oppstår kun ved hard venstresving og pådrag, lyden følger hjulets hastighet. Jeg tenker umiddelbart hjullager høyre bak. Men det lager ingen lyd ellers, og hjulet kjennes veldig fast og fint når jeg tar i det. Bilen har dog vært inn på MB-Verksted. Joda, dem fikset feilen ved å skru fast innerskjerm venstre foran, henter bilen og den er selvfølgelig like ille. Nivået på verksted nå for tiden Noen med tips her? Og er det en stor jobb å bytte? Har dårlig tid før avreise ferie Quote
Thomas190 Posted June 29, 2014 Author Posted June 29, 2014 Problem løst. Fikk den på bukker. Eksos hadde flyttet seg 2cm sideveis. Rart dem ikke ser sånn når dem har løfta den opp på verksted. Quote
Thomas190 Posted June 29, 2014 Author Posted June 29, 2014 Sikkert en lærling som har sett på den Har ellers meeeeget god erfaring med delelageret på denne forhandleren, topp service og gode priser. Lite erfaring med verksted, skrur det meste selv, men tidsklemma osv nå før bilferie. Nå er jeg bare utrolig nøgd med at jeg slipper å banke/rive/røske ut hjullager, eller få noen til å gjøre det for 3-4-5 tusinger. Quote
Recommended Posts