Joakim Enga Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Hei! Ønsker å kjøpe monoblokk felger til min 190 av typen litt eldre, kan godt være replika! Helst 17", 16" er også av interesse. Ikke breiere enn 7,5". Er vel ikke nødvendig å nevne nav og boltsirkel her inne..men er usikker på hva innpress jeg skal ha, men helst litt kant på flegene ja! Mvh Joakim Enga Quote
Kenneth Sivertsen Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Skal du ha kant på monoblock felgene så må du opp i 9 og 10". Jeg har kopifelger i 7.5x17. Ikke mye kanten, så skal du ha mere enn dette så må du opp i bredde. Quote
Joakim Enga Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 Okei takk for svar:) Er disse replikafelgene dine til salgs? Evt pris ? Quote
Joakim Enga Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 Likte disse veldig godt, hadde lignende tidligere mn ble heftig kantkjørt og derfor skrota..angra fælt på at jeg ikke tok vare på værtfall 2 av dem..men gi meg en lyd hvis du vil selge:) Quote
Recommended Posts