brani Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Ønsker å kjøpe en styresnekke i bra stand og uten slakk. Og ikke stramma på skruen. Helst av en "nyere" modell. Vet ikke om det er forskjell på de forskjellige modellene av w124, jeg har en 200D ihvertfall. Er sportline bolt-on og automatisk godkjent? Trenger en ny da det er ganske mye slakke i min, og jeg vil ikke stramme skruen da jeg ikke vet hvor mye en tidligere eier eventuelt har stramma den. Jeg vet ikke hva styresnekke bør ligge på i pris, men dere bør unngå å lure meg... Quote
FredrikE300D Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Du cvet at slakken sitter i snekka, og ingen andre plasser? Jekk bilen opp forran og prøv å ta 1/8 turn av gangen og roter rattet fra ende til ende og påse at det ikke kniper! Ved å kjøpe en brukt aner man ikke tilstanden Quote
T.Vårlid Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Jeg kan godt selge deg en med lite slakk for en liten slump, men det fremgår av innlegget ditt at du er svært nøye på tilstand og da er det beste å sende snekka til bergs å få den nyoverhalt tilbake. Quote
Recommended Posts