Thomastor Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Ja da vil jeg vise hvordan bilen var når jeg kjøpte den og til nå i dag først litt info om bilen, dette er en E230, W210 1998 modell den har Avantgarde pakken så interiøret har den fineste fargen på treverken (Ashwood). Og den fineste fargen på lakken synes nu jeg iværtfall. (fiolett) Den er orginalt senket fra frabrikken. jeg hadde et prøveprosjekt med og legge sotfilm over frontlyktene, men dette ble tatt av siden jeg ikke syntes det passet til resten av fronten. jeg har da i mitt eie prøvd forskjellige felger, men har hatt et klart syn om hvordan bilen skal se ut. og er snart i mål... studerer fortiden slik at dette prosjektet for å få bilen ferdigstillt har gått veldig sakte.. men det går sakte men sikkert framover. Så det som er nå på bilen er Depo lykter med LED i kjøre og bremselys, kraftige ledlys i skiltlys, Xenon i grøftelys,langlys og orginal xenon i nærlys. Sotede sideruter bake, rullegardin i bakrute. Zito Titan felger med 19"x8,5 Framme her kjører jeg med 235/35-19 dekk. Zito Titan felger med 19"x9,5 bake og her kjører jeg med 265/30-19 dekk. Det som er videre på listen min over ting jeg vil få gjort er: Linseoptikk lykter foran i hovedlyktene. Større eksos med AMG lydpotte med Dobbelstuss. Åpentluft filter. sette på justerbart senkesett. Bremseskiver som er slissed og borett. jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger om hva dere syns om bilen bildene er satt i rekkefølge fra da jeg kjøpte bilen og til i dag. Her kommer bilder av bilen min Quote
Recommended Posts