Guest Mr.Magnus Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Har en -95 mod C200 som døde for meg en dag her. Nå starter den bare så vidt, harker i 2-3 sekunder på 6-700 omdreininger og dør ut. Etter å ha feilsøkt på bensinpumperelee og bensinpumpa (som begge virket fine), har jeg kommet frem til at det kan være en veivakselsensor som gjør feilen. Hvor er denne plassert i motorrommet, og hva kan jeg eventuelt gjøre for å feilsøke på den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 En diagnose vil avsløre hva som er feil, uten det så blir det som å finne den berømte nåla i høystakken...... de fleste Bosch verksteder har utstyr til å avlese feilmeldinger i styreenheten din, evt BOS..... Hvis det er feil i en sensor så vil dette kunne leses av.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts