KHE Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Hei! Etter en lengre tids forhold til min e230 må jeg nå selge, og helst kjapt, da jeg har skaffet meg et nytt kjøretøy... Bilen er førstegangsreg 8/1996 og har hatt to eiere (min farfar og meg selv). Bilen er tatt meget godt vare på opp i gjennom årene. Per i dag skal bilen være i meget god stand med lav km. Noe rust er det blitt, noe ved hjulbuer og noe mer ved høyre forskjerm. Bilen har kun 173600 km på seg, og går jevnt og godt. Følgende mangler er kjent per i dag: - a/c fungerer ikke, mulig lekkasje. Varmeapparat fungerer prikkfritt. - rust på nevnte steder Av betydning er følgende byttet de senere år: 9/2010: Komplett overhaling av automatkasse 1/2013: Nye bremserør foran og bak 4/2013: Nye bremseskiver og bremseklosser alle 4 hjul. 2/2014: Justering av forstilling, nye endeledd og ny bremseslage foran og bak Servicehefte medfølger og alle kvitteringer. Avtagbart hengerfeste Hengerfeste Lasteholdere/skistativ Lettmet. felg sommer Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer Midtarmlene Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring ABS-bremser Airbag foran Antiskrens Antispinn - Vinterdekk - Sommerdekk med let. met felg - Reservehjul og jekk - Thule takgrind Jeg har tidligere avertert bilen til 35 k. Men, jeg er villig til å gå mye lavere enn dette,så her kan dere bare gi bud. Spør meg gjerne om hva dere måtte lure på. Quote
KHE Posted July 9, 2014 Author Posted July 9, 2014 Ingen interessenter? Husk at jeg er fleksibel på pris, vi kan snakke ned mot 20 000 kroner. Det må da være noen som vil ha denne?? Blir for dumt og sende til vrakpant, men det må gjøres snart hvis ingen er villige.. Quote
Recommended Posts