Megaoctane Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Skal i andre uka i august være med i bryllup og vil trenge en bil.. Skulle likt å leie en S klasse eller ML, men kjøre selv... Hvor kan man gjøre dette? Sjekket på Avis, men de har bare Audi, BMW X3 eller Range Rover... Ingen bil med stjerne... Quote
FrodeS Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Skal i andre uka i august være med i bryllup og vil trenge en bil.. Skulle likt å leie en S klasse eller ML, men kjøre selv... Hvor kan man gjøre dette? Sjekket på Avis, men de har bare Audi, BMW X3 eller Range Rover... Ingen bil med stjerne... Hvor i landet er det snakk om, da? Quote
Megaoctane Posted June 26, 2014 Author Posted June 26, 2014 Sorry - Det er i the one and only - Oslo... Quote
Guest alexanderst Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Da må du gå for en S eller CLS klasse. Ikke ML. Quote
Megaoctane Posted June 26, 2014 Author Posted June 26, 2014 CLS hadde vært noe. Men finner ingen som har. Det er en slags sjåførservice som har S klasse, men når jeg betaler så mye penger, vil jeg nyte en S klasse selv. Ikke sitte bak:) Quote
Asbjørn Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Hva med å spørre en bilforhandler, f. eks. der du kjøpte C-klassen din? Quote
Josruu Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Jeg fikk låne en CLS da jeg var forlover i bryllup til en kompis. Og selvsagt sjåfør også Kjenner eieren av ett firma i gjøvik som er store på import og salg av MB så det var bare å velge og vrake fikk jeg beskjed om:) Både bil og bryllupskjole fikk en del oppmerksomhet den dagen:) Quote
m4sta Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Møt opp i dress, så får du oftest bilen 1 hel dag for testing Quote
Megaoctane Posted July 12, 2014 Author Posted July 12, 2014 Jeg får sjekke med forhandler evt. Synd at det ikke er dedikert leiebil service fra mercedes. Quote
Wicky Posted July 13, 2014 Posted July 13, 2014 Om du snakker med selger der du kjøpte C klassen så tror jeg nok du får lånt en fin bil av dem en dag Jeg fikk nyeste 7serien til utlån i 3 dager uten problemer Quote
Josruu Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Og som nevnt over, tropp opp i dress eller fint kledd så er det ingen problem å få lånt seg en bil. Og veldig mange tar det som god pr at en av deres biler blir brukt i en slik setting. Den får vist seg frem nyvasket og fin og det er som regel mange mennesker som ser den som kansje ikke hadde sett på slik bil i utgangspunktet. Quote
Recommended Posts