Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skal i andre uka i august være med i bryllup og vil trenge en bil.. Skulle likt å leie en S klasse eller ML, men kjøre selv...

Hvor kan man gjøre dette? Sjekket på Avis, men de har bare Audi, BMW X3 eller Range Rover... Ingen bil med stjerne...

Posted

Skal i andre uka i august være med i bryllup og vil trenge en bil.. Skulle likt å leie en S klasse eller ML, men kjøre selv...

Hvor kan man gjøre dette? Sjekket på Avis, men de har bare Audi, BMW X3 eller Range Rover... Ingen bil med stjerne...

Hvor i landet er det snakk om, da?

Guest alexanderst
Posted

Da må du gå for en S eller CLS klasse. Ikke ML.  :D

Posted

CLS hadde vært noe. Men finner ingen som har. Det er en slags sjåførservice som har S klasse, men når jeg betaler så mye penger, vil jeg nyte en S klasse selv. Ikke sitte bak:)

• 3 weeks later...
Posted

Jeg fikk låne en CLS da jeg var forlover i bryllup til en kompis. Og selvsagt sjåfør også:)

Kjenner eieren av ett firma i gjøvik som er store på import og salg av MB så det var bare å velge og vrake fikk jeg beskjed om:)

Både bil og bryllupskjole fikk en del oppmerksomhet den dagen:)

Posted

Om du snakker med selger der du kjøpte C klassen så tror jeg nok du får lånt en fin bil av dem en dag :)

Jeg fikk nyeste 7serien til utlån i 3 dager uten problemer :)

Posted

Og som nevnt over, tropp opp i dress eller fint kledd så er det ingen problem å få lånt seg en bil. Og veldig mange tar det som god pr at en av deres biler blir brukt i en slik setting. Den får vist seg frem nyvasket og fin og det er som regel mange mennesker som ser den som kansje ikke hadde sett på slik bil i utgangspunktet.