Kim-Martin.Haugen Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Vurderer å selge min 124, 230ce. Hatt bilen i ca 1 år. Før dette hadde bilen stått siden 2008. i mitt eie er følgende blitt gjort og byttet på bilen: * Høyre forskjerm * Avantgarde grill * krystall baklykter * Olje/filter på motor * plugger, pluggledninger, fordelerlott og rotor * Byttet jetroniken * Byttet OVP relee * Byttet tallik (bilen gikk dårlig og hadde høy co, fikk tak i en plumbert tallik) * Støtdempere rundt om * Fjører rundt om (H&R senkefjører, med TUV Papirer, bilen er godkjent senket i vognkortet) * Styrestag begge sider med indre og ytre endeledd. * Batteriet (90ah biltemabatteri) * Demperfestene begge sider forran * Bremseskiver rundt om * Bremseklosser rundt om * Bremseslanger rundt om * Bremserør rund om. Totalt sett er bilen påkostet ca 20.000,- i deler siste året. Bilen står med 17" OZ felger med greie dekk, har orginale mercedes alu hjul med greie piggdekk. Negativt med bilen er at klarlakken har flasset på bakasjeluka, vinduet på passasjersiden funker ikke (tror ledningsbrudd) Tankmåler og tempmåler fungerer ikke, og det finnes noe rust her og der. pris ca 20.000,- eller bytte i diesel Mercedes. Bilen ble sist EU ok 31.10.2013, men må inn igjen i løpet av september i år, årsavgift er betalt. Quote
Kim-Martin.Haugen Posted July 6, 2014 Author Posted July 6, 2014 følger også med stereo 1xkicker L5 på 1200w kicker monoblock, alpine type G komp frontsett på pioneer forsterker. bildene jeg har er for store til å legge ut, men kan sendes på mail. Quote
Recommended Posts