Guest Kai Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Hei! Lurer på å kjøpe med en mercedes vito 112 cdi 2000 mod. Har dessverre hørt i mange år at Vito må jeg holde meg langt unna. At her har det vært ufattelig mye problemer. Stemmer dette? Synes selv denne bilen har det feiteste utseendet av alle varebiler som ruller i dag! Har stoppet folk på gaten og spurt hva de mener om vito'en sin. Flere har kallt det en skrothaug og tre har faktisk fortalt at de måtte skifte motor? Er det noen her inne som har kjennskap til denne type bil og vil anbefaler eller advare mot denne type bil? Er det virkelig så ille? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 1, generasjon er verdens fineste van etter min mening. Men jeg hadde aldri kjøpt en... Selv om det er "issues" med alle biler, blir jeg helt matt av alle triste historiene om frustrerte Vito eiere. At de i tillegg ruster bort er bare tragisk. Kjøp deg Mercedes-Benz, men ikke Vito. Den nyeste generasjonen skryter mange av, men den er ikke på langt en nær så fin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 1, generasjon er verdens fineste van etter min mening. Men jeg hadde aldri kjøpt en... Selv om det er "issues" med alle biler, blir jeg helt matt av alle triste historiene om frustrerte Vito eiere. At de i tillegg ruster bort er bare tragisk. Kjøp deg Mercedes-Benz, men ikke Vito. Den nyeste generasjonen skryter mange av, men den er ikke på langt en nær så fin. Ble de ikke vesentlig bedre etter at de kom med cdi-motorer? Det værste trøbbelet mener jeg har vært med 280-motor(fra VW) kombinert med automat (fra ZF). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 1, generasjon er verdens fineste van etter min mening. Men jeg hadde aldri kjøpt en... Selv om det er "issues" med alle biler, blir jeg helt matt av alle triste historiene om frustrerte Vito eiere. At de i tillegg ruster bort er bare tragisk. Kjøp deg Mercedes-Benz, men ikke Vito. Den nyeste generasjonen skryter mange av, men den er ikke på langt en nær så fin. Ble de ikke vesentlig bedre etter at de kom med cdi-motorer? Det værste trøbbelet mener jeg har vært med 280-motor(fra VW) kombinert med automat (fra ZF). Kom motorne fra VW?? :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjerneglis Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 1, generasjon er verdens fineste van etter min mening. Men jeg hadde aldri kjøpt en... Selv om det er "issues" med alle biler, blir jeg helt matt av alle triste historiene om frustrerte Vito eiere. At de i tillegg ruster bort er bare tragisk. Kjøp deg Mercedes-Benz, men ikke Vito. Den nyeste generasjonen skryter mange av, men den er ikke på langt en nær så fin. Ble de ikke vesentlig bedre etter at de kom med cdi-motorer? Det værste trøbbelet mener jeg har vært med 280-motor(fra VW) kombinert med automat (fra ZF). Kom motorne fra VW?? :shock: Samme motor som i Golf VR6... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Har hatt 6-7 V-klasser og kjøper det gjerne igjen. Har ikke brukt annet siste åra. Har også hatt V280 og kan bare si: Andre kassebiler kan gå å legge seg. Sier dette fordi det ikke er riktig at bare de som syter kommer frem Men jeg kan også si: Driter du i kjøregleden må du gjerne kjøpe noe annet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 =D> =D> =D> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Min 2002 modell så ut som en krokan is, før jeg nå fikk tatt rusten på alle dører, luker og panser. Som varebil er det KUN ETT ÅRS RUSTGARANTI !!! Ellers er den nydelig å kjøre og går godt selv med godt med last i, det er en 110cdi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Godt og se at det er liv i den gutten og! Har savna deg på forumet, MBSL! Har du bytta ut 190en med en Vito nå? SLen har du vel ennå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Vitoen er firmabil, har både R129`en og W201`en fremdeles... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts