Josruu Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Jeg ønsker å kjøpe en BT adapter som passer i den originale tlf holderen. Ønsker også å kjøpe ett sett gummimatter så jeg har til vinteren og slipper og ødelegge stoffmattene. Quote
Lars U. Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Stoffmatter blir ikke ødelagt av vanlig bruk, Vask mattene med høyttrykkspyler og såpe og legg dem på badeglvet med varmekabler over natten så er de som nye igjen Jeg bytter stoffmatter hvert annet /tredje år og de er full av snø/gjørme/hestmøkk og lignende , men når de blir vasket er de som nye. Når du har gummimatter i bilen , blir fuktigheten liggende under matten å surkle hele vinteren og da får du letter rust på bilen Stoffmatter tørker opp i bilen når du har på klimaanlegget , det virker som er avfukter og drar ut fukigheten når du kjøre med klima på om vinteren og når det er vått i luften. Quote
Josruu Posted June 24, 2014 Author Posted June 24, 2014 Takk for svar:) OK, jeg får gi stoffmattene en sjanse til vinteren og heller være ekstra nøye med å rengjøre de. Og de er jo en del penere enn gummimatter så det gjør jo egentlig ingenting.. Quote
Mercedesmannen Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Hei Følg denne linken. Da kan du få kjøpt riktig blåtannenhet som erstatter Nokia. Jeg har også en Viseeo MB1000 liggende. http://www.viseeo.no/ Quote
Recommended Posts