BS777 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 LØST! HJELP! Panseret er låst på begge sider og wiren til håndtaket har mistet taket der wirene fra de to låsene sammenkobles. Gode råd til hvordan jeg skal klare å få åpnet låsene mottas med takk:) Et forslag er å forsøke fra undersiden av bilen(krever løftebukk), mens andre mener at det skal kunne åpnes gjennom grillen eller ved lykten, men nå håper jeg at noen i forumet har gjort dette og kan forklare fremgangsmåten(med minimale skader på chassis m.m.). Håper på hjelp. Quote
jan solli Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 kjip den der..kan tenke meg eneste mulighet å prøve snike seg mellom grillen med noe verktøy..evt mer sannsynlig:ofre grillen..:/ Quote
Kenneth Sivertsen Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Du har ikke sjangs til å få tak på wire inni bilen? Eller er den røket såppas langt mot motorrommet at du ikke når i den med en tang el noe? Å åpne den via grillen funker vel dårlig på disse, siden den har en lås på vær side? Har du tilgang på løftebukk så hadde jeg gjort det, for det måtte jeg gjøre på en clk for ikke lenge siden. Evt så kan du jo dra innom bos og høre om de har et triks gjennom grillen. Quote
BS777 Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 Jeg klarte å løse ut høyre lås fra undersiden, og så fikk jeg tak i boksen der wierene kobles sammen etter å ha skrudd løs innerskjermen på venstre side. Veldig glad for å ha fått det til:) - og uten å ha skadet noe i fronten;)) Quote
Recommended Posts