EirikL Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Heisann ! Tenkte det var på tide at jeg la ut bilen min her også. I Juli 2013 kjøpte jeg en orginal og ryddig 1997mod w202 c180 med diverse rustflekker og defekter, men generelt i bra stand Historien om bilen som jeg kjenner til er at den var utleiebil hos Mercedes forhandler i Oslo fra 1997 til 2006, da ble den solgt til en eldre kar i Melhus kommune der den ble svært lite brukt Bilen hadde gått 229xxx km når jeg hentet den. Har gjort en god del med den siden handel, startet selfølgelig med senkesett og felger (Vogtland fjører og 18" AMG replica) Et halvt år senere fikk den Hellakkering og rustfjerning. Samt at jeg kjøpe en M111.960 motor (220) av en kompis som skulle hugge sin s124. Motor ble totatoverhalt før montering Legger ut litt bilder fra rett etter jeg hentet den først Quote
EirikL Posted August 23, 2014 Author Posted August 23, 2014 Her skjer det lite for tiden, bilen brukes til pendling (12mil) per dag og har fungert problemfritt siden motorkonverteringen. Har en liten stund hatt lyst på c36 kit utvendig, men ser at det er omtrent umulig å anskaffe i Norge. Men viss noen har facelift fangere og kanalskjørt liggende å slenge så er jeg interissert i det Quote
Recommended Posts