christopher Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 Har 4 stk 18" Orginale mercedes Turbinfelger til salgs. 225.35 forran 255.35 Bak. Yokohama s style dekk.Ekstremt gode dekk. Noen som kunne tenke seg å kjøpe her.Bud? Felgene har noe merker i lakken så de burde nok fikses på om man vil ha de strøkne. Quote
Tore Robert Klerud Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Hva passer de til for bil? (Eller hva slags bil har du hatt dem på, er vel kanskje riktig måte å spørre på). Og hva forventer du å få for dem? MVH Tore Quote
Tore Robert Klerud Posted July 18, 2014 Posted July 18, 2014 Når noen skriker "hjelp" formoder man jo at det haster. Men jeg har fremdeles ikke fått noe svar på hva Christopher forventer å få for disse hjulene sine. Hvis noen andre har noe i 17 eller 18" som vil se pent ut på en W211 Avantgarde er det bare å sende meg et tilbud! MVH Tore Quote
Toalmar Posted July 18, 2014 Posted July 18, 2014 Når noen skriker "hjelp" formoder man jo at det haster. Men jeg har fremdeles ikke fått noe svar på hva Christopher forventer å få for disse hjulene sine. Hvis noen andre har noe i 17 eller 18" som vil se pent ut på en W211 Avantgarde er det bare å sende meg et tilbud! MVH Tore Helt enig med deg her, man forventer å få svar når det ropes om hjelp Send han en PM du Quote
BjornJoranMoen Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Hva kan man tørre å by på disse da? Greit om du har en pris å gå ut i fra Quote
Recommended Posts