Amg-boy Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Hei hei. Må vite hva det kan være.? Har byttet termostat, byttet kjølevæsken. Men bilen har 4 dager senere begynt å koke igjen? Hvordan lufte systemet på w124? Kan det være viskoskoblingen? Vifta går jo rundt hele tiden? Hjelp hjelp:)
Amg-boy Posted June 19, 2014 Author Posted June 19, 2014 Ja mener å huske det. Samme måte som den gamle satt?
Amg-boy Posted June 19, 2014 Author Posted June 19, 2014 Alt vannet rant fint ut når jeg åpnet skruen.
Guest Hagto Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Greier du å få ned tempen til normal ved varmeapparatet på full varme og vifta på fullt ? i så fall gjetter jeg viskosen
Jørgen F.J Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Holder også en finger på viskosen. har samme problem med min. men greier seg når det er kaldt i været =) Tempen blir normal ved kjøring?
tommern57 Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Kokte bilen før du skifta kjøleveske og termostat?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now