Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei hei.

 

Må vite hva det kan være.?

Har byttet termostat, byttet kjølevæsken.

 

Men bilen har 4 dager senere begynt å koke igjen?

 

Hvordan lufte systemet på w124?

Kan det være viskoskoblingen?

Vifta går jo rundt hele tiden?

 

Hjelp hjelp:)

Guest Hagto
Posted

Greier du å få ned tempen til normal ved varmeapparatet på full varme og vifta på fullt ? i så fall gjetter jeg viskosen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...