Kruste Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Har fått noen vibrasjoner i drivverket i det siste. Når jeg ligger i første på ca 11-1200 omdreininger og slipper gassen så har jeg noen vibrasjoner i understellet på bilen når turtallet er på vei nedover. Vet ikke hvor dette kommer fra, noen som har tips ?
kis Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Sjekk mellomaksling oppheng.... En brakett me et lager..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now