Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått noen vibrasjoner i drivverket i det siste.

Når jeg ligger i første på ca 11-1200 omdreininger og slipper gassen så har jeg noen vibrasjoner i understellet på bilen når turtallet er på vei nedover.  :?

Vet ikke hvor dette kommer fra, noen som har tips ?

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...