Jørgen F.J Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Heisann. jeg fikk ett problem med ombygging fra automat til manuell gir på min c124. sensoren som sitter på motoren med svinghjulet fra automaten var lengre enn den med manuelt svinghjul. og det så jeg ikke så den ble klemt. det jeg da trenger er delenr til sensoren som hører til manuell gir oppsett. Fant dette i EPC: Original A 002 153 92 28 "POSITION SENDER UNIT,EZL" (GEBER) Original A 002 153 90 28 POSITION SENDER UNIT (GEBER) Men hva som er forskjell på disse og hvilken lengde dem har vet jeg ikke. Mulig det er rundt 10mm forskjell på lengden (IKKE sikker), på disse sensorne. Ser slik ut: Noen som vet noe mere om dette? Mvh Jørgen Quote
Jørgen F.J Posted June 19, 2014 Author Posted June 19, 2014 ingen som har hatt samme utfordring når dere skulle bestilt en slik ? Quote
Jørgen F.J Posted June 20, 2014 Author Posted June 20, 2014 LØST! Var samme sensor. Men manuelle hadde en spacer under for å bygge den litt opp "Penger spart, er penger tjent" Quote
Recommended Posts