Jump to content

Gatebil Rudskogen 8. - 10. September

Guest 2271

Recommended Posts

Jeg er blitt tilbudt å stå sammen med Audicom (leverandør bl.a av stereo`n min), så jeg står oppå platået denne gang... (hvis jeg får meg noen feriedager fra jobb da...!)

Snapa pratet på at han skulle dra dit, men kanskje han drar til Grombil selv også?

Jeg er blitt tilbudt å stå sammen med Audicom (leverandør bl.a av stereo`n min), så jeg står oppå platået denne gang... (hvis jeg får meg noen feriedager fra jobb da...!)

Snapa pratet på at han skulle dra dit, men kanskje han drar til Grombil selv også?

Aner ikke, men jeg skal nevne det på mandagstreff i morgen.

Jeg skal stille ut for Audiocom på Rudskogen, så da blir vi vel stående ved siden av hverandre da, Arne.. :)

Jeg er der fra tidlig fredag morgen.....

• 2 weeks later...

Da var Gatebil Rudskogen vel overstått! Det har vært mye kjøring tur og retur, og nå er jeg tilbake i mitt virke - i Stavanger!

Det ble delt ut premie til noen i MBE også denne gang:

Arne Snapa fikk 1. plass i klassen "andre klasser".

MBKicker fikk dessverre ikke noen premier denne gang - men et lite plaster på såret ble det likevel også her - 1 times fotosession med profesjonell fotograf fra Gatebil og en reportasje i et Gatebil-blad som kommer ut i løpet av høsten/vinteren! Bilen ble dessuten behørig filmet av en kameramann fra Gatebil-filmen! Så nå må jeg vel ut og kjøpe filmen for Gatebil 2006 - bladet tegnet jeg abonnement på under Gatebil!!  8)

Forøvrig vil jeg opplyse om at bilder etterhvert blir lagt ut på nett - og en fyldig reportasje fra Gatebil kommer i neste nummer av MB Tidende!  :P