Jump to content

Effektpotte

Recommended Posts

Guest Kristian T
Posted

Noen som har montert dette på en w210? Har ikke så veldig peiling på bil, men hva vil det koste å kjøpe å få dette montert?

Posted

Tenker du hele veien, eller bare bakre potte for litt lyd 8) Du vet at klubben skal til Ferrita i Spyderberg den 2. mai. De skreddesyr annlegg i rustfritt stål og gir livstidsgaranti så lenge du eier bilen. Er det type Supersprint eller Remus du tenker på så er jeg sikker på at noen i klubben hjelper deg med det for en symbolsk sum :wink: . Om ikke kan jeg hjelpe deg med det. Har tilgang på bukk og verktøy, så det trenger du ikke å tenke på. Bakre potte fra Supersprint ligger rundt en 5000 kroner så vidt jeg husker!

Guest Kristian T
Posted

Må man være betalende medlem for å være med på sånt? Tenker bare for lydens og utseendes skyld egentlig. Men vil ikke ha noen ville 3" rør med neon lys akkurat da. Vill ha noe pent som passer til en mercedes.

Posted
Må man være betalende medlem for å være med på sånt? Tenker bare for lydens og utseendes skyld egentlig. Men vil ikke ha noen ville 3" rør med neon lys akkurat da. Vill ha noe pent som passer til en mercedes.

Vi ser vel helst at du er medlem ja, men du kan sikkert ta turen som en "preview" :!:

Guest Ronnie Westpold
Posted

Jhonny har akkuratt fått gjort dette hos ferrita på 210`n sin nå. Har ikke hørt prisen men det ble veldig fint. Han har satt på 2 utblås på venstre side bak.

MAX: Ferrita :D :D :D

Guest Kristian T
Posted
Jhonny har akkuratt fått gjort dette hos ferrita på 210`n sin nå. Har ikke hørt prisen men det ble veldig fint. Han har satt på 2 utblås på venstre side bak.

MAX: Ferrita :D :D :D

Hadde vært fint å hørt hva han ga for dette og et bilde.