Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kommer også med 4-Matic på 250 CDI.

Meget pen bil. Selv om jeg kanskje foretrekker de gamle hovedlykteme ( som nå blir standard på FL ). De nye ble litt for lik sine søskne. Men veldig lekkert uansett..

Posted

Ikke vær så negativ, da. De har i alle fall fått inn den skjermen som alle syns er så fin  :lol:

He he.. S 220 Coupe - BlueTec, blir nok neste  8)

Skjermen er heldigvis mye bedre integrert  :) Samme løsning får ML facelift. Ser jo unektelig mye bedre ut enn den lille plast-rammen i A-klassen.

27T5s.jpg

• 2 weeks later...
Guest alexanderst
Posted

Synd at til og med de dyre modellen til Mercedes blir billige. Det skal jo koste å være kar.

Posted

Synd at til og med de dyre modellen til Mercedes blir billige. Det skal jo koste å være kar.

Ja, jammen trist at man får mulighet til å velge. Hvis 220 blir for billig for deg, kan du ikke bare kjøpe en med større motor, så det blir dyrt nok?  :?

• 2 weeks later...
Guest alexanderst
Posted

Ja, jammen trist at man får mulighet til å velge. Hvis 220 blir for billig for deg, kan du ikke bare kjøpe en med større motor, så det blir dyrt nok?  :?

Tror nok jeg nøyer meg med en billigmodell, men jeg mener jo at noen modeller skal henge litt høyt..

Posted

Tror nok jeg nøyer meg med en billigmodell, men jeg mener jo at noen modeller skal henge litt høyt..

Tja, tjo. I grunn ikke uenig i det, men med de avgiftene vi har på motor her i landet, er det jo ikke dumt om det går an å velge litt også.

Det som virkelig er trist, det er sånne som en jeg kjørte forbi her for litt siden. En ML med det som i hvert fall for meg så ut som full AMG-pakke. "ML63 AMG" på bakluka og "6,3" på forskjermene.

I følge appen til vegvesenet var det en ML280 CDI.

Posted

Har ikke noe i mot at folk har sport eller AMG pakke på bilene sine. Koster uansett ganske mye å få full AMG styling, og alle er uansett ikke villige til å bla opp så mye for en styling.

Men så lenge det er originalt og ikke misvisende, som eksemplet ovenfor med merking av typen 63AMG.

Posted

Har ikke noe i mot at folk har sport eller AMG pakke på bilene sine. Koster uansett ganske mye å få full AMG styling, og alle er uansett ikke villige til å bla opp så mye for en styling.

Men så lenge det er originalt og ikke misvisende, som eksemplet ovenfor med merking av typen 63AMG.

Men 4 amg utblås på en 220 cdi er ok?  :)

Personlig synes jeg begge deler er like teit 😋

Poenget med denne tråden var at jeg synes noen modeller skal ligge litt høyere enn andre.

Men..noen synes nok at SL 160 cdi hadde vært helt topp.

Verden vil bedras :D

Posted

Hvis mercedes selger det, er det ok for meg.

4 utblås får man vel ikke kjøpt uansett? Man må velge en 63AMG for å få den stylingen?

Tror det er bare rene amgbiler som har 4 Potter, men er ikke helt sikker, kanskje sl 600 el noe har 4 stk.........