MercedesW124 Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Hallo. Tenkte å ta en liten pause fra MB trac, unimog og sånne ting å prøve å finne meg en bil igjen. Alternativene er 140 eller 220 S-Klasse. Noen som har tips, fordeler, ulemper og sånt med disse modellene?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now