Geggi Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/nyheter/article1434550.ece Hva sier du, Charlie? Dette har du venta lenge på Jeg bytter hvertfall til disse nye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Jeg skal stå hos biltilsynet og få nye skilt den dagen de kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/nyheter/article1434550.ece Hva sier du, Charlie? Dette har du venta lenge på Jeg bytter hvertfall til disse nye Nei, jeg har jo hatt mine egne "EU-skilt" i mange år. Kommer ikke til å bytte jeg 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Spørs om ikke jeg også er ganske tidlig ute med å få de nye skiltene!! Tenkte aldri en gang å sette på en "N" da jeg passerte Danmark på min vei inn til Sverige forrige helg, selvom det faktisk er påkrevet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted August 26, 2006 Author Share Posted August 26, 2006 Har aldri hørt om noen som har blitt stoppa pga dette, men det er påbudt med landskjennemerke på alle biler i Europa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Hvorfor ska me ha eu- skilt når vi ikkje er med i eu? Nei, dette ska eg ha betalt for å bytte til.... M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 ....Med den begrunnelse at Minoritetsstaten Norge er den staten innenfor EU-grensene som ikke er medlem av EU, som faktisk overholder/er tilpasset seg til flest lover i EU-direktivene og som betaler mest (faktisk mer enn de land som er medlem av EU) regnet ut fra BNP og masse andre flotte tall!! DERFOR er det naturligvis rimelig at også vi selvsagt (!!) skal ha EU-skilter!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted August 28, 2006 Author Share Posted August 28, 2006 Dette er selvsagt ikke EU-skilter, men ligner (da vi heller ikke er med i EU). Greit at de prøver å få en standard på dette i Europa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts