v.sorheim Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Hei! Jeg er da blitt en lykkelig eier av en Dynavin android w211 player! Jeg vet godt at den er en "vond i rompa" spiller men jeg endte da opp med en etter å surfet på ebay før sengetid å lagt inn bud på div ting som jeg satser på jeg ikke vinner, men gikk på en smell.. Men men! Gjort verre ting i livet! Men tilbake til spilleren: Jeg koblet den til men den virket ikke.. Står det er "plugg og spill" men det fant jeg fort ut av med en ekstern strømforsyning og etter å ha sett på koblingsjemaet at rød ledning ACC som er konstant strøm ikke er koblet til adapteret som går til bilen. Se bilde: Noen som har koblet denne spilleren opp før? Hvor skal jeg hente strøm fra? Lyset i hanskerommet? Takker for svar! (De som skal bare si at denne spilleren ikke er boe god trenger da ikke svare siden jeg vet det! Men trangsynt, idiot og tosk som jeg er så må jeg erfare dette selv Viss folk vil så kan jeg altids skrive en test av denne når jeg får den koblet til
v.sorheim Posted June 16, 2014 Author Posted June 16, 2014 Da fikk jeg svar fra en fra uniten! Ser ut til st jeg kan mangle canbus adapteren så det er det som lurer meg.. Er det noen av dere som tilfeldigvis har en til salgs?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now