Jump to content

Tur med barneavdelingen Stavanger sykehus.

Guest Jens

Recommended Posts

Hallo

På søndag skal Mercedes-Benz Klubben avd. Stavanger, kjøre barna på barneavdelingen på den årlige turen.

Er det noen fra MBE avdelingen som har anleding til å stile opp med en bil eller to. Vi har ikke fått nøyaktig antall påmedlte, så vi vet ikke helt hvor mange biler vi trenger. Men det er bedre att noen får lite folk i bilen enn at det ikke skulle vere plass til alle.

Turen går fra Stavanger sykehus til Vistnes gården ute på Randaberg. Avreise klokken 11. Det blir grilling og gårds besøk der ute.

Visst det er noen som kan stille opp så ring meg på 93213847.

Jens Honoré

JEG STILLER!!

Så ikke dette før nå jeg, sitter på nattevakt.. Litt sent å ringe Jens nå, kanskje... Håper han får dette med seg!

(jobber også nattevakt natt til søndag, men alt går seg til!!!)

KOM IGJEN, FLERE MÅ NÅ STILLE OPP DETTE! EN AV DE STØRSTE GLEDENE FOR BARNA DER!!

Bilen min mangler noe vesentlig desverre..... :lol:

Jeg kan slepe deg Frode, for vi stiller med 2 biler :mrgreen:

Dette er et kjempefint arrangement for de barna som er langtidssyke. Mange må faktisk bo på sykehuset og ha overvåking 24 timer i døgnet. Noen av barna lever bare fra dag til dag, mens andre er koblet til diverse "maskiner" for i det hele tatt leve. Disse barna har ikke allverdens opplevelser, og for de aller fleste så er en slik begivenhet noe stort som de virkelig ser frem til. Dette husker de og snakker om i lang tid etterpå.

Vi har vært med på 2 av 3 arrangerte turer, og gleder oss til å bli med i år også!!

JEG OPPFORDRER ALLE TIL Å STILLE OPP Å HJELPE TIL HER!! 

Håper at det blir nok biler slik at vi slipper å se barn som ikke får være med på grunn av for lite oppmøtte biler.

Jeg vil si det var et vellykket arrangement, litt få barn - og desto flere biler fra MBKN og MBE!

Det var en hyggelig utflukt, med gårdsbesøk og servering att-på-til!

Takk til de ansvarlige på Vistnes Gård!

Det skal jeg.. Har bare ikke kommet så langt enda! ;) Har ligget og sovet jeg, etter jeg kom hjem fra turen (siden jeg jobbet nattevakt og dro rett på utflukten uten søvn i mellom... :)  )

Se mail-boksen din om kun kort tid... Jeg skal sette opp en egen FTP-server her i løpet av kvelden, så blir det lettere å dele bilder! ;)

Jeg har en kamerat som er blitt min personlige WEB-ADMIN, og han er i full sving med å etablere min egen hjemmeside! På denne vil han lage et eget billedgalleri / album. Dette vil muligens være klart i løpet av helgen, og når det er klart vil jeg legge ut bilder!!  :P

• 4 months later...

Siden Kickeren bare skryter av alle bildene han skal legge ut, men aldri gidder å gjøre det, så får vel jeg gjøre det da!! :lol: :lol: :lol:

Kopiav2006_0827Vistnes0003.jpg?t=1168088432

Kopiav2006_0827Vistnes0002.jpg?t=1168088499

1089-1.jpg?t=1168088501

1087-1.jpg?t=1168088549

1084.jpg?t=1168084978

1089.jpg?t=1168088625

1083.jpg?t=1168085052

Kopiav2006_0827Vistnes0009-1.jpg?t=1168085095

1091.jpg?t=1168088695

1090-1.jpg?t=1168085149

2006_0827Vistnes0031.jpg?t=1168088754

1094.jpg?t=1168085225

Fikk ikke tatt bilder på gården, fordi at det regnet så sinnsykt at alle sprang imellom bygningene og sto nærmest oppå hverandre der det var mulig å få tak over hodet. Men turen var likevel en dag utenom det vanlige for disse barna som ellers stort sett ikke gjør noe annet enn å ligge på sykehuset. Fikk inntrykk av at dette ble satt pris på.

Takk for at du minte meg på det, Charlie... Har litt andre ting å tenke på samtidig, og derfor er det ikke alltid like enkelt å hverken huske på eller prioritere (riktig)....  :lol:

Men her kan dere se bilder fra MBKN & MBE sitt besøk på Vistnestunet 27. august...