Marevan Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Jeg måler ikke noen strøm i ledningene til skiltlyset. Verken i bakluke, eller i kontaktskinnen i taket bak på vs. Hvor er neste målepunkt nærmere relé? Jeg har testet med et annet relé, men får ikke strøm da heller. Jord er ok. Tips til hva som er galt mottas med takk.
T-boy Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Føles sikkert som et dumt spørsmål, men du har skrudd på lyset? På min kommer skiltlyset på kun med bryter, ikke kjørelys. Neste målepunkt blir vel da pærefeilmodulen.
Marevan Posted June 15, 2014 Author Posted June 15, 2014 Takk, ja har skrudd på og startet bil for å være sikker:) pærefeilmodulen sitter hvor? Den indikerer ikke lenger, så det kan være noe der ja.
T-boy Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 I boksen bakenfor sikringene. Den lengste. Hat 126 delenummer antagelig. Kalles N7 i skjema.
Marevan Posted June 15, 2014 Author Posted June 15, 2014 Ok, den har jeg byttet, men uten resultat. Kan jo ikke garantere at den var i orden den jeg prøvde med, men den skulle være det. Hvor vanlig er det at den feiler? Jeg har hatt led-pærer i mine skiltlys en stund, og de funket greit lenge. Kan de har "brent" N7?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now