Guest Steinar Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Fins det elektroniske el skjemar til MB E220 sportline stasjonsvogn 1994 modell. Noen har vel kopier. Skjemar i Haynes bøker er lite komplette for meg som er Flytekniker liker mere detaljerte skjemar med innhold i feks boksene rundt om kring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 BOS har koblingskjema for alt, og da mener jeg alt, men som regel må en grave frem selv, eller ihvertfall delta i å finne de rette.....treffe rett person hos BOS er også en vesentlig ting, de fleste der har ikke peil på så "gammel" bil, så henvend deg til "den eldste karen i delelageret"... Det meste til 124 ligger på PC hos BOS så det er bare å søke. Jeg fikk printet ut alt til min, men det står på tysk så jeg har selv måttet oversette til norsk/engelsk som gjør at de kan brukes litt lettere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts