Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Har en W203 stasjonsvogn (WDB2032041F266403) der AC anlegget ikke virker. blåser bare varmt, vet det er lite gass nå siden jeg nylig brukte en feilkode leser på den.

MEN fikk også opp totalt 13 feil som startet med "communication error of ac bus" husker bare en kode i hodet nå og det var b13d0.

Alle kodene bestod ihvertfall av communication error til ac uniten.

Den som står i bilen nå får jeg opp delenr: 209 830 02 85 på.

Tviler på at alle sensorene og enhetene som skal sende signal til den er defekte så det bør være den..

Kan jeg da bare bestille en brukt fra ebay med samme delenr om det er denne som er problemet?

Ja.. det blåser samme varme temperaturen uansett om det står på 14 grader eller 32 grader.

Mvh

Bjørnar Eide

Posted

Passer 203 830 02 85?

Ser egentlig ikke behovet med å ha den med el display med det ufyselige gule lyset og nesten 800kr dyrere på ebay contra en helsvart uten display:)

Posted

Hvis den lille kontakten på sidenvav den store har løsnet så starter ikke kompressor og du får ca 10-14 feilkoder med communication.

Takk!:)

Da var det bekreftet at den kabelen var løs. Ble full storm i bilen igjen etter at den ble tilkoblet!

Da er det bare påfyll, evt sjekk etter aircon gass som står igjen så der blir skikkelig kulde👍

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...