Guest Espen Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Er det noen som vet om enkelte kromlist deler kan bestilles, eller må man kjøpe med sidepanel? Kromlisten på høyre bakdør har blitt bendt i stykker av noen drittunger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Jeg fikk en kromlist feil fra AutoTrio en gang, så jeg er ganske sikker på at du kan bestille disse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Godt å høre, fryktet dette kunne bli en dyr affære og ødelagt nattesøvn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Godt å høre' date=' fryktet dette kunne bli en dyr affære og ødelagt nattesøvn...[/quote'] Alt som har med vandalisering av biler å gjøre ødelegger nattesøvnen min!!! Forhåpentligvis blir dette ikke så dyrt for deg å få ordnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Siden jeg tydeligvis slipper sidepanel kan dette neppe koste noe særlig mer enn snaue 200 kr..Men irriterende er det for det, forbaskede lømler... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Siden jeg tydeligvis slipper sidepanel kan dette neppe koste noe særlig mer enn snaue 200 kr..Men irriterende er det for det' date=' forbaskede lømler...[/quote']List til høyre bakdør:http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projects/wi/cda/etpl?ETNR=A1246981680&from=query&etpl_lang=01Trenger sikkert et par-tre av disse klipsene også:http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projects/wi/cda/etpl?ETNR=A0069887478&from=query&etpl_lang=01 Sjekk opp partnumrene, men jeg tror de stemmer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Takk for delenr. Har slitt litt i det siste med feilleveringer pga ny person i deledisken... Klipsen trenger jeg ikke, har dobbelt opp av alle klips som er nødvendig for hele bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Takk for delenr. Har slitt litt i det siste med feilleveringer pga ny person i deledisken... I EPC'n: Group 69 - covering and lining, deretter 060 - Outside attachment parts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts