Jump to content

Kromlist

Guest Espen

Recommended Posts

Guest Espen

Er det noen som vet om enkelte kromlist deler kan bestilles, eller må man kjøpe med sidepanel? Kromlisten på høyre bakdør har blitt bendt i stykker av noen drittunger :twisted:

Godt å høre' date=' fryktet dette kunne bli en dyr affære og ødelagt nattesøvn...[/quote']

Alt som har med vandalisering av biler å gjøre ødelegger nattesøvnen min!!! :twisted:

Forhåpentligvis blir dette ikke så dyrt for deg å få ordnet.

Guest Espen

Siden jeg tydeligvis slipper sidepanel kan dette neppe koste noe særlig mer enn snaue 200 kr..Men irriterende er det for det, forbaskede lømler...

Guest 300TDT
Siden jeg tydeligvis slipper sidepanel kan dette neppe koste noe særlig mer enn snaue 200 kr..Men irriterende er det for det' date=' forbaskede lømler...[/quote']

List til høyre bakdør:

http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projects/wi/cda/etpl?ETNR=A1246981680&from=query&etpl_lang=01

Trenger sikkert et par-tre av disse klipsene også:

http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projects/wi/cda/etpl?ETNR=A0069887478&from=query&etpl_lang=01

Sjekk opp partnumrene, men jeg tror de stemmer. :wink:

Guest Espen

Takk for delenr. Har slitt litt i det siste med feilleveringer pga ny person i deledisken... :x Klipsen trenger jeg ikke, har dobbelt opp av alle klips som er nødvendig for hele bilen :wink:

Guest 300TDT
Takk for delenr. Har slitt litt i det siste med feilleveringer pga ny person i deledisken...
I EPC'n: Group 69 - covering and lining, deretter 060 - Outside attachment parts.