Kenneth Sivertsen Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Lurer på om det er noen her inne som har mulighet til å hjelpe meg. Har kjøpt en henger som står i sem, Tønsberg. Det er en bilfrakter som har egenvekt på 900kg. Jeg bor i trondheim så da blir det 60 mil vær vei. Er det noen her inne som skal den strekningen og kan ta den med fra Sem? Evt om du bor i hedmark/oppland og kan ta den med litt nordover? Send meg en PM om du har mulighet. Får såklart betaling for transporten.
KennethJ Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 For noen dager siden var det vel en her som ville ha transport av en 124 fra Hof til Oslo ? Jeg finner ikke igjen tråden nå, men det kunne jo kanskje være en mulighet for dere til å samarbeide også?
Kenneth Sivertsen Posted June 12, 2014 Author Posted June 12, 2014 For noen dager siden var det vel en her som ville ha transport av en 124 fra Hof til Oslo ? Jeg finner ikke igjen tråden nå, men det kunne jo kanskje være en mulighet for dere til å samarbeide også? Tror han har fått ordnet den transporten.
FrodeS Posted June 12, 2014 Posted June 12, 2014 Hvor mye haster det, da? Jeg er nedover av og til, og kan evt ta den med litt på vei
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now