Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som tittelen sier så går tankmåleren, tempmåleren, oljetrykkmåleren i bunn og beltelyset begynner å blinke når jeg trykker på bremsen, jeg vet at alt dette går på samme sikring og har også sjekket at det ikke er noe galt bak i baklyktene.

Har en mistanke om at det kan være bremselysbryteren, men hvis noen av dere har andre ideer på hva som kan være galt så hadde det vært kjekt å få noen ord om hva det kan være.

Mvh Shawn

Posted

Ja, det kan se ut som du har rett med at det kan være en jordingsfeil, men hvor?

Jeg har skiftet bremselysbryteren men det hjalp ingen ting, når jeg tar ut pærene bak så er allting bra, men setter jeg inn en av pærene uansett hvilken side så går alle målerne i bunn, samtidig så begynner ett stort reele (delenr 201 821 02 47) å tikke hele tiden.

Jeg har også hatt ute instrumenthuset og kikket etter feil der, men så ingen ting som hvirket gale.

Har også åpnet reelet for å se om det var noe som var brent.

Så hvis det er noen som har noen ideer på hva som er gale og hvor så hadde det vært fint om dere kunne skrive noen ord om det her.

Mvh Shawn

Posted

Prøv å vri eller bytte alle sikringer. Det ligner på en feil som jeg har hatt, hvor det var dårlig kontakt over en sikring, men det var ikke mulig å se.

Posted

Takk for svar

Jeg hadde allerede her om dagen skiftet sikring på den aktuelle kretsen (5) ettersom jeg har vært borti det du beskrev før på en 123, men tok en runde og skiftet hele ruklet og etter det så virket bremselysene.

Så jeg får håpe at det var det som var problemet.

Mvh Shawn

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...