Alexander Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 http://www.righton.no/ Norges mest hårete motormagasin arrangerer dragrace på Gardermoen helga 26-27 august. Dette er for gatebiler, og blant annet Inge Høyer har deltatt på dette før! Søndag er det også mulighet for å stille ut bilen for den som vil. Jeg aner ikke om det er noen som er interessert i slikt her, men jeg legger det ut i tilfelle noen synes det høres morsomt ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 http://www.righton.no/ Norges mest hårete motormagasin arrangerer dragrace på Gardermoen helga 26-27 august. Dette er for gatebiler, og blant annet Inge Høyer har deltatt på dette før! Søndag er det også mulighet for å stille ut bilen for den som vil. Jeg aner ikke om det er noen som er interessert i slikt her, men jeg legger det ut i tilfelle noen synes det høres morsomt ut! Regner med jeg tar med Junior dit en tur. Er det egen diesel-klasse også?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 Skal vi ta oss en tur på søndag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Skal vi ta oss en tur på søndag? Gjerne det. Synd ikke 240n din går. hadde vært humor å stille med. Ta med 300n? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 Skal vi ta oss en tur på søndag? Gjerne det. Synd ikke 240n din går. hadde vært humor å stille med. Ta med 300n? Det er vel strengt tatt ikke noe mindre humor å stille med en 300D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 Jeg og Frode var på Dragrace på Gardermoen i dag. Mye kult å se som vanlig. Polly stillte med sin 1400 hk gategodkjente Trans Am. Giret for 420 km/t klarer han allikevel å kjøre kvartmila på under 9 sekunder. Sykt. Av det mest overraskende var det en matt rød VW boble som kjørte på ca. 10,5 (tror jeg det var) og en diger gammel millitærgrønn pickup som hadde dagens mest ekstreme hjulløft i starten og dro inn på rundt 10,5. Det var mange av motorsyklene som kjørte der som var tregere enn denne pickupen og bobla... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Vi spør bare etter bilder, vi.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 Vi spør bare etter bilder, vi.... Frode tok bilder så det kommer nok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Vi spør bare etter bilder, vi.... Frode tok bilder så det kommer nok. Kommer i mårra. Jeg tok mest filmer, lite bilder. Ian (junior) gikk og knipset litt, så det blir spennende å se hva han fikk med seg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 28, 2006 Author Share Posted August 28, 2006 Av en eller annen grunn fikk vi ikke med oss BMWen til VS Motor. Denne filmen fra Tullinge viser hva den er god for: http://www.vsmotor.no/wmv/vsmotor-m3-tullinge-783.wmv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts