Jump to content

Right On Street finals 26-27 august 2006 på Gardermoen

Alexander

Recommended Posts

http://www.righton.no/

Norges mest hårete motormagasin arrangerer dragrace på Gardermoen helga 26-27 august. Dette er for gatebiler, og blant annet Inge Høyer har deltatt på dette før! Søndag er det også mulighet for å stille ut bilen for den som vil.

Jeg aner ikke om det er noen som er interessert i slikt her, men jeg legger det ut i tilfelle noen synes det høres morsomt ut!

http://www.righton.no/

Norges mest hårete motormagasin arrangerer dragrace på Gardermoen helga 26-27 august. Dette er for gatebiler, og blant annet Inge Høyer har deltatt på dette før! Søndag er det også mulighet for å stille ut bilen for den som vil.

Jeg aner ikke om det er noen som er interessert i slikt her, men jeg legger det ut i tilfelle noen synes det høres morsomt ut!

Regner med jeg tar med Junior dit en tur. Er det egen diesel-klasse også??

Jeg og Frode var på Dragrace på Gardermoen i dag. Mye kult å se som vanlig. Polly stillte med sin 1400 hk gategodkjente Trans Am. Giret for 420 km/t klarer han allikevel å kjøre kvartmila på under 9 sekunder. Sykt.

Av det mest overraskende var det en matt rød VW boble som kjørte på ca. 10,5 (tror jeg det var) og en diger gammel millitærgrønn pickup som hadde dagens mest ekstreme hjulløft i starten og dro inn på rundt 10,5. Det var mange av motorsyklene som kjørte der som var tregere enn denne pickupen og bobla... 8)