Alexander Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Søndag 10. september er det igjen klart for Grombil treffet på Ekeberg Camping. Grombil er det absolutt beste treffet i Oslo området på høsten. Her dukker det opp alt mulig av biler, fra hot rodda Forder til blodstyla japanske biler. Det meste er representert! Vi har deltatt på dette treffet en årrekke nå, og i år blir selvsagt ikke noe unntak. Portene åpner 09.30 og vi avtaler et sted å møtes slik at vi kan kjøre i følge når treffet nærmer seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 28, 2006 Author Share Posted August 28, 2006 Da har jeg fått bekreftet fra American Cars of Southern Norway at vi også i år får reservert plass på utstillingsområdet. Vi kommer til å ta med litt effekter samt teltet vårt slik at vi har en liten stand samt noe å søke ly i hvis det regner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 Link til bilde: http://home.online.no/~sbrovold/grombil/Grombil-2006-a4-plakat.jpg Enda litt mer info her: http://home.online.no/~sbrovold/grombil/MBann1-06.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Er det mange fra klubben som skal på dette ell? Lurte på å ta meg en tur.Får kanskje lurt med kompisen å,med sin E55AMG.Har litt jeg skulle ha ordnet med bilen først da.Har operert begge armene siste måneden,så polering og vedlikehold er ikke akkurat på topp nå. Får prøve litt de neste dagene,hvis været holder seg. Skal event.de som kommer fra klubben stå samlet?? Er dette for alle typer av bil?For oss som bare har vanlige familie vogner? Hører gjerne mere om klubbens planer ang. dette treffet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 Som det står litt lenger opp, ja, vi skal stå samlet. Vi tar med telt og effekter og slikt slik at vi får en liten samlingsplass og en fin stand for MB Entusiastklubb. Tenkte egentlig at vi kunne møtes og kjøre samlet, men jeg tror heller vi satser på at folk kommer når de vil. Jeg satser på å være der når portene åpner 09.30. Håper selvsagt på pent vær. Treffet er åpent for alt og alle og jeg sier i fra her hvis jeg får vite hvor på plassen vi har fått reservert plass før søndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 Da er det en dag igjen og det er spådd pent vær! Gleder meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Da er det en dag igjen og det er spådd pent vær! Gleder meg! Dvs. at det er ca. 1/3 / 1/3 / 1/3 sjanse for regn, opphold eller sol Håper det kommer masse folk, og at vi kanskje får vervet et par nye medlemmer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Condor Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Hei igjen Alexander..... Jeg kommer helt klart på Grombil-treffet på Ekeberg. Jeg ringer deg nærmere 10:00 søndag morgen. Håper det går greit. Er det plass til meg også hadde det vært fint. Mvh B.V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 Det er helt sikkert plass til deg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 10, 2006 Author Share Posted September 10, 2006 Vil takke alle som dukket opp i dag. Vi var totalt 14 MBer som sto sammen på standen vår, og det syntes jeg var veldig bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 To av våre medlemmer stilte bilene opp til bedømming for Årets Grombil.Dette er 10 likeverdige premier til de bilene som stiller til bedømming. Det ble Grombil Pris på begge Mercedesene. Inge Høyer fikk for sin 6,5 Brabus og Jørn Enersen fikk for sin CL500. Gratulerer til begge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Noen som har noen bilder å legge ut ell?? Kameraet mitt var tomt for strøm,så jeg fikk tatt to dårlige bilder! Kunne vært morro å se hva dere andre fikk knipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Condor Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Hmm.... bilder fra Grombil har jeg i massevis. Jeg overleverer kameraet eller en "minnepinne" fra Ekeberg til Alexander Nygård i morgen.....dersom han kommer på Oslo-avdelingens samling i morgen...... B.V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 Jeg kommer på mandagsmøte i kveld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 To av våre medlemmer stilte bilene opp til bedømming for Årets Grombil.Dette er 10 likeverdige premier til de bilene som stiller til bedømming. Det ble Grombil Pris på begge Mercedesene. Inge Høyer fikk for sin 6,5 Brabus og Jørn Enersen fikk for sin CL500. Gratulerer til begge. Enn du , da? Stilte ikke du? Kameraet mitt lå i bilen til dama, så det ble dårlig med knipsing på meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 To av våre medlemmer stilte bilene opp til bedømming for Årets Grombil.Dette er 10 likeverdige premier til de bilene som stiller til bedømming. Det ble Grombil Pris på begge Mercedesene. Inge Høyer fikk for sin 6,5 Brabus og Jørn Enersen fikk for sin CL500. Gratulerer til begge. Enn du , da? Stilte ikke du? Kameraet mitt lå i bilen til dama, så det ble dårlig med knipsing på meg Nei,jeg gjorde ikke det.Vurderte det en stund,men det ble ikke no.Angrer litt nå da.Hadde vært gøy å sett åssen det det hadde gått! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Hvor blir det av bildene da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 17, 2006 Author Share Posted September 17, 2006 Kommer i løpet av dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 17, 2006 Author Share Posted September 17, 2006 Opplastingen av bilder er så smått i gang, du finner bildene her: http://alexander.sundown.no/bilder/grombil2006/ (Hvis det ikke fungerer så sjekk tilbake senere) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Flott! Mye fint her da! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Hei Var på ferie tur selv den aktuelle helgen så kunne desverre ikke være med da men må skrytte av en kjempe innsats av dere som var der all ære for en bra gjenomført helg. Max. R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts