Jump to content

Grombil 2006 på Ekeberg Camping i Oslo 10. september

Alexander

Recommended Posts

Søndag 10. september er det igjen klart for Grombil treffet på Ekeberg Camping. Grombil er det absolutt beste treffet i Oslo området på høsten. Her dukker det opp alt mulig av biler, fra hot rodda Forder til blodstyla japanske biler. Det meste er representert!

Vi har deltatt på dette treffet en årrekke nå, og i år blir selvsagt ikke noe unntak. Portene åpner 09.30 og vi avtaler et sted å møtes slik at vi kan kjøre i følge når treffet nærmer seg.

Da har jeg fått bekreftet fra American Cars of Southern Norway at vi også i år får reservert plass på utstillingsområdet. Vi kommer til å ta med litt effekter samt teltet vårt slik at vi har en liten stand samt noe å søke ly i hvis det regner.

• 2 weeks later...

Er det mange fra klubben som skal på dette ell? Lurte på å ta meg en tur.Får kanskje lurt med kompisen å,med sin E55AMG.Har litt jeg skulle ha ordnet med bilen først da.Har operert begge armene siste måneden,så polering og vedlikehold er ikke akkurat på topp nå. :(

Får prøve litt de neste dagene,hvis været holder seg. 8)

Skal event.de som kommer fra klubben stå samlet??

Er dette for alle typer av bil?For oss som bare har vanlige familie vogner?

Hører gjerne mere om klubbens planer ang. dette treffet.

Som det står litt lenger opp, ja, vi skal stå samlet. Vi tar med telt og effekter og slikt slik at vi får en liten samlingsplass og en fin stand for MB Entusiastklubb.

Tenkte egentlig at vi kunne møtes og kjøre samlet, men jeg tror heller vi satser på at folk kommer når de vil. Jeg satser på å være der når portene åpner 09.30. Håper selvsagt på pent vær.

Treffet er åpent for alt og alle og jeg sier i fra her hvis jeg får vite hvor på plassen vi har fått reservert plass før søndag.

To av våre medlemmer stilte bilene opp til bedømming for Årets Grombil.Dette er 10 likeverdige premier til de bilene som stiller til bedømming. Det ble Grombil Pris på begge Mercedesene.

Inge Høyer fikk for sin 6,5 Brabus og Jørn Enersen fikk for sin CL500.

Gratulerer til begge. 8)

To av våre medlemmer stilte bilene opp til bedømming for Årets Grombil.Dette er 10 likeverdige premier til de bilene som stiller til bedømming. Det ble Grombil Pris på begge Mercedesene.

Gratulerer til begge. 8)

Enn du , da? Stilte ikke du?

Kameraet mitt lå i bilen til dama, så det ble dårlig med knipsing på meg :-(

Gratulerer til begge. 8)

Enn du , da? Stilte ikke du?

Kameraet mitt lå i bilen til dama, så det ble dårlig med knipsing på meg :-(

Nei,jeg gjorde ikke det.Vurderte det en stund,men det ble ikke no.Angrer litt nå da.Hadde vært gøy å sett åssen det det hadde gått! 8)

• 2 weeks later...