Jump to content

Recommended Posts

Posted

Og nå er den ødelagt ;) Den vogna har gått litt av en runde de siste årene. Lurer på hvor mange som har prøvd å flippe den. Kanskje jeg skal forbarme meg over den :)

Posted

Tar innbytte både bil og båt. Alt er nok mer lettsolgt enn den der. Men syns den ble fin med hvit og nye felger.

Men den som kjøper den må nok regne med å ha bilen leeeenge :) verditapet vil uansett svi skikkelig. Men hadde vært artig å hatt en Maybach på CV'n.

Posted

Den ble jo litt fin i hvitt, da.

Wicky, dette må vel være fin kebabtralle for deg? God plass til barnesetet til vesla også.

Posted

Hadde samme felgene på sjuern min..synes de var finere på den enn på maybachen...

31_609088965_xl.jpg

Men ja..hadde vært artig å eid en slik en... selv om 2mill er drøyt mye penger..spesielt når denne var nede i 1,5mill for ett år siden...

Posted

Også langt utpå plenen. Aldri forstått hvorfor folk drar bilen ut i skauen/åkeren/plenen når de skal ta "fine" bilder. Litt rart at de har glemt bilder av baksetet?!

Posted

Plenen er vel for å få bilen til å virke lavere enn den er? Ved at gresset dekker til mellomrommet mellom fangere/skjermer og bakken ser bilen lav ut.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...