CHARLIE Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Hva med dette treffet?? Er vi invitert til dette?? http://www.grombil.com/Bilder/plakat-web2.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Hvis bilen er klar så høres det ut som en fin tur på en fredags kveld... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 Hvis bilen er klar så høres det ut som en fin tur på en fredags kveld... Enig i det, Frode. Men er klubben invitert?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Charlie, Charlie.... Se teksten på plakaten.... sitat: "Vi inviterer herved ALLE bilfrelste i alle aldre til utstilling på Kosen på tengs i Egersund .... Har du en bil du vil stille ut eller bare vise oss andre er du velkommen bort." Sitat slutt.. Det betyr vel at ALLE er invitert...? Men skal Lokallaget bortover, så hadde det jo vært artig å organisere en felles-kjøretur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 24, 2006 Author Share Posted August 24, 2006 Charlie, Charlie.... Se teksten på plakaten.... sitat: "Vi inviterer herved ALLE bilfrelste i alle aldre til utstilling på Kosen på tengs i Egersund .... Har du en bil du vil stille ut eller bare vise oss andre er du velkommen bort." Sitat slutt.. Det betyr vel at ALLE er invitert...? Men skal Lokallaget bortover, så hadde det jo vært artig å organisere en felles-kjøretur? Jo, jeg ser jo det at det bare er å komme. Men hvis vi skal profilere klubben så er det jo viktig at det er satt av plass til oss som vil stille ut. Hvis ikke blir vi jo bare spredt rundt om der det er plass. En tilfeldig Mercedes her og der hjelper jo ikke akkurat på profilering av klubben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Dette må vi jo være med på folkens!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Uansett, dersom det IKKE settes av egne plasser, så kjører vi inn på området i samlet galopp - og parkerer ved siden av hverandre...! (må forresten sjekke timeplanen først....!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 26, 2006 Author Share Posted August 26, 2006 Kanskje noen i det lokale styret kunne ringt og sjekket opp litt her?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 JEG har nå for 2 min siden ringt og spurt Roy Conny Skailand om: - Hvem kan bli utstillere? - Reserveres det oppstillingsplasser for utstillere? - Hvor kjører vi, hvor er treffet? Jeg har fått vite at alle som vil kan være utstillere, men det er ønskelig at de som kommer er forparti og dermed kommer litt før "resten av troppene"! Så planen er at de som ønsker å være utstillere, møter opp i 1600-tiden.. Så kommer publikummere og andre i 1700-tiden, da treffet åpner. Det er ikke reservert bestemte plasser for hver enkelt klubb, men Roy sa at uansett hvor mange biler vi måtte komme med (jeg nevnte 5-10 stk), så skulle vi uansett få det til slik at vi stod ved siden av hverandre! Interested, anyone? Jeg stiller hvertfall, da jeg uansett skal hjemover denne dagen!! Interesserte sier ifra via denne linken! Veibeskrivelse/treffsted har jeg forøvrig fått... Regner med vi kjører i samlet tropp nedover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 Jeg stiller (med 1 bil) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Flottings!! Geggi, stiller du? Frode - anyone??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Jeg må nok desverre skuffe deg Roger..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 Jøss Klarer vi ikke stille mer enn 2 biler til et slikt treff :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Jeg har veldig lyst å være med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted September 4, 2006 Share Posted September 4, 2006 Må få mobilisert noen fler, men det er begrenset hvor mye en skal være med. Dersom folket ønsker fokus på Egersund den 15. sept, må jo selvsagt det være mulig for flere enn dette ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 4, 2006 Author Share Posted September 4, 2006 Ja,ja. Jeg skal nok klare meg sammen med Svart-russen jeg, selv om det absolutt skulle vært med flere. Du Frode har jo en god unnskyldning, siden du er travelt opptatt med opptredener i RA og har minimalt med bil for tiden. Men hvor er dere andre da? Brøl, Geir, Espen, George, Jens Pengelens, Mr.T., Blå Smurfen, Bernt m.fl?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 George jobber den kvelden....,og jeg har jo itte akkurat no særlig bil å ha med på sånt Men kanskje jeg sku tatt George sin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 siden du er travelt opptatt med opptredener i RA Hvordan visste du at litlingen var i RA...??.. Men kanskje jeg sku tatt George sin Det gjør du..!!.. Det må vel være flere som kan ta en tur på en fredags kveld uten noe intressangt på TV.....???... 3 biler; Geggi, Roger og Charlie, 4 med lady`en...hadde en klart å stable 2 til så hadde det blitt litt mer "shebelig" ........anyone..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 Men kanskje jeg sku tatt George sin Selfølgelig gjør du jo det, Lady. Bilen til George hører ABSOLUTT til på et slikt treff!!! Jeg har ordnet meg fri neste Fredag, så dere er alle velkomne til å vaske bil hjemme hos meg i "Det Hvite Hus" i Verdalen i 13:00 tiden. Så kan vi jo kjøre sammen ned til Egersund. Vi må vel reise fra Verdalen i 15:00-15:15 tiden tenker jeg, hvis vi skal stille opp på Tengs klokka 16:00. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 Hvordan visste du at litlingen var i RA...??.. Følger med jeg, vet du!! Hehe!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Jeg blir med ! Måtte han der oppe trekke opp gylfen denne ettermiddagen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 Jeg blir med ! JIPPI!! Kanonbra, Bernt!! =D> =D> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Kjempeflott!! Da er vi 5 biler da... Vi burde fått med oss flere, hva med Makedonski?? Og dere andre gutter....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 6, 2006 Author Share Posted September 6, 2006 Kjempeflott!! Da er vi 5 biler da... Vi burde fått med oss flere, hva med Makedonski?? Og dere andre gutter....? 5? Har Ladyen og Geggi bekreftet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Eg e me eg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts