Jump to content

Biltreff Egersund 15/09-2006

CHARLIE

Recommended Posts

• Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Charlie, Charlie....     8)

Se teksten på plakaten.... sitat: "Vi inviterer herved ALLE bilfrelste i alle aldre til utstilling på Kosen på tengs i Egersund  ....  Har du en bil du vil stille ut eller bare vise oss andre er du velkommen bort." Sitat slutt..

Det betyr vel at ALLE er invitert...? Men skal Lokallaget bortover, så hadde det jo vært artig å organisere en felles-kjøretur?  :lol:

plakat-web2.jpg

Charlie, Charlie....     8)

Se teksten på plakaten.... sitat: "Vi inviterer herved ALLE bilfrelste i alle aldre til utstilling på Kosen på tengs i Egersund  ....  Har du en bil du vil stille ut eller bare vise oss andre er du velkommen bort." Sitat slutt..

Det betyr vel at ALLE er invitert...? Men skal Lokallaget bortover, så hadde det jo vært artig å organisere en felles-kjøretur?  :lol:

plakat-web2.jpg

Jo, jeg ser jo det at det bare er å komme. Men hvis vi skal profilere klubben så er det jo viktig at det er satt av plass til oss som vil stille ut. Hvis ikke blir vi jo bare spredt rundt om der det er plass. En tilfeldig Mercedes her og der hjelper jo ikke akkurat på profilering av klubben.

Uansett, dersom det IKKE settes av egne plasser, så kjører vi inn på området i samlet galopp - og parkerer ved siden av hverandre...!

(må forresten sjekke timeplanen først....!)

JEG har nå for 2 min siden ringt og spurt Roy Conny Skailand om:

- Hvem kan bli utstillere?

- Reserveres det oppstillingsplasser for utstillere?

- Hvor kjører vi, hvor er treffet?

Jeg har fått vite at alle som vil kan være utstillere, men det er ønskelig at de som kommer er forparti og dermed kommer litt før "resten av troppene"!  8)

Så planen er at de som ønsker å være utstillere, møter opp i 1600-tiden.. Så kommer publikummere og andre i 1700-tiden, da treffet åpner.

Det er ikke reservert bestemte plasser for hver enkelt klubb, men Roy sa at uansett hvor mange biler vi måtte komme med (jeg nevnte 5-10 stk), så skulle vi uansett få det til slik at vi stod ved siden av hverandre!

Interested, anyone? Jeg stiller hvertfall, da jeg uansett skal hjemover denne dagen!! Interesserte sier ifra via denne linken!

Veibeskrivelse/treffsted har jeg forøvrig fått... Regner med vi kjører i samlet tropp nedover?

Ja,ja. Jeg skal nok klare meg sammen med Svart-russen jeg, selv om det absolutt skulle vært med flere. Du Frode har jo en god unnskyldning, siden du er travelt opptatt med opptredener i RA og har minimalt med bil for tiden. Men hvor er dere andre da? Brøl, Geir, Espen, George, Jens Pengelens, Mr.T., Blå Smurfen, Bernt m.fl??

siden du er travelt opptatt med opptredener i RA

Hvordan visste du at litlingen var i RA...??.. :P

Men kanskje jeg sku tatt George sin 

Det gjør du..!!.. :P

Det må vel være flere som kan ta en tur på en fredags kveld uten noe intressangt på TV.....???... :wink: :partyman:

3 biler; Geggi, Roger og Charlie, 4 med lady`en...hadde en klart å stable 2 til så hadde det blitt litt mer "shebelig" ........anyone..??

Men kanskje jeg sku tatt George sin  8) :P

Selfølgelig gjør du jo det, Lady. Bilen til George hører ABSOLUTT til på et slikt treff!!!

Jeg har ordnet meg fri neste Fredag, så dere er alle velkomne til å vaske bil hjemme hos meg i "Det Hvite Hus" i Verdalen i 13:00 tiden.  Så kan vi jo kjøre sammen ned til Egersund. Vi må vel reise fra Verdalen i 15:00-15:15 tiden tenker jeg, hvis vi skal stille opp på Tengs klokka 16:00.